تفاوت عاشق شدن دخترها و پسرها

تفاوت عاشق شدن دخترها و پسرها موضوع این بخش از مجله پزشکی اسان طب است. اگر قصد داریتفاوت عاشق شدن دخترها و پسرهاد کسی را عاشق خود کنید باید بگوییم اگر طرف دختر است باید روی صدایتان و حرفهایتان کار کنید و اگر طرف مقابل پسر است به ظاهر و زیبایی تان برسید. دلیل آن هم اینست که پسرها با چشم عاشق می شوند و دختر ها با گوش.

تفاوت عاشق شدن دخترها و پسرها
تفاوت عاشق شدن دخترها و پسرها

عاشق شدن جوانان

این واقعیت را به خاطر بسپارید که دختران و زنان از لحاظ شنیداری عاشق می شوند و پسران از لحاظ دیداری عاشق !

تفاوت عاشق شدن دخترها و پسرها
تفاوت عاشق شدن دخترها و پسرها

عشق پسر به دختر زیبا

،موسی مندلسون Moses Mendelssohn، انسانی زشت و عجیب الخلقه بود.

قدّی بسیار کوتاه و قوزی بد شکل بر پشت داشت.

موسی روزی در هامبورگ با تاجری آشنا شد که دختری بسیار زیبا و دوست داشتنی داشت.

موسی در کمال ناامیدی، عاشق آن دختر شد، ولی دختر جوان از ظاهر و هیکل از شکل افتاده او منزجر بود.

زمانی که قرار شد موسی به شهر خود بازگردد، آخرین شجاعتش را به کار گرفت تا به اتاق دختر برود و از آخرین فرصت برای گفتگو با او استفاده کند. دختر حقیقتاً از زیبایی به فرشته ها شباهت داشت، ولی ابداً به او نگاه نکرد و قلب موسی از اندوه به درد آمد.

موسی پس از آن که تلاش فراوان کرد تا صحبت کند، با شرمساری پرسید :

– آیا می دانید که عقد ازدواج انسانها در آسمان بسته می شود؟

دختر در حالی که هنوز به کف اتاق نگاه می کرد گفت :

– بله، شما چه عقیده ای دارید؟

– من معتقدم که خداوند در لحظه تولد هر پسری مقرر می کند که او با کدام دختر ازدواج کند. هنگامی که من به دنیا آمدم، عروس آینده ام را به من نشان دادند و خداوند به من گفت: «همسر تو گوژپشت خواهد بود»

درست همان جا و همان موقع من از ته دل فریاد برآوردم و گفتم:

«اوه خداوندا! گوژپشت بودن برای یک زن فاجعه است. لطفاً آن قوز را به من بده و هر چی زیبایی است به او عطا کن» دختر سرش را بلند کرد و خیره به او نگریست و از تصور چنین واقعه ای بر خود لرزید. او سال های سال همسر فداکار موسی مندلسون بود!

مردها معمولا در ابراز احساسات ضعیف هستند. منظور این نیست که نمی‌توانند درباره احساساتشان صحبت کنند – منظورم آن است که این ما زنان هستیم که بیشتر اوقات نمی‌توانیم به آنها فکر نکنیم. احساسات، بویژه نوع عاشقانه آن، برای ما مثل موسیقی است که در آسانسور پخش می‌شود. صدای آن را به آرامی در پشت سرمان می‌شنویم، اما بیشتر اوقات، آن را گوش نمی‌دهیم.

نشانه های عاشقی مردان متفاوت است و برای همه انها به یک صورت صدق نمیکند اما شایدبا دیدن علائم زیر امیدوار شوید که مرد مورد نظرتان عاشق شده است.

چگونه از احساسات واقعی یک مرد سر دربیاوریم؟

مرها معمولا در ابراز احساسات ضعیف هستند. منظورم این نیست که نمی‌توانند درباره احساساتشان صحبت کنند – منظورم آن است که این ما زنان هستیم که بیشتر اوقات نمی‌توانیم به آنها فکر نکنیم. احساسات، بویژه نوع عاشقانه آن، برای ما مثل موسیقی است که در آسانسور پخش می‌شود. صدای آن را به آرامی در پشت سرمان می‌شنویم، اما بیشتر اوقات، آن را گوش نمی‌دهیم.

به همین دلیل، من هم از آن دسته زنانی هستم که تلاش می‌کنند تا سر از احساسات واقعی یک مرد دربیاورند و این در حالی است که او حتی تصورش را هم نمی‌کند. مطمئنا، او نیز امروز صبح سرشار از عواطف و احساسات بوده است، اما سرش آنقدر به پاسخگویی به تلفن‌ها و کارهایش گرم شده است که فرصتی برای توجه به این موضوع پیدا نمی‌کند.

ولی خانم‌ها، نگران نباشید؛ هنوز جای امیدواری هست. چرا که حتی اگر مرد شما این فرصت را ندارد که فورا عشقش را به شما ابراز کند، و بگوید که تا چه حد شیفته شما می‌‌باشد، نشانگر عشقی است که نسبت به شما دارد. به این نشانه‌ها توجه کنید:

فرستادن پیامک‌های بامزه نشانه عاشق شدن

فرستادن پیش‌پا افتاده‌ترین و مسخره‌ترین پیامک‌ها از جانب او نشان می‌دهد که مست عشق است. به عنوان مثال، وقتی به شما پیام می‌دهد که «دارم خرمالو میخورم» در حالی که شما از خرمالو متنفرید، یا «همین الان گربه ای را دیدم که شکل تو بود»، در واقع منظورش این است که «یادم هست که تو خرمالو دوست نداری،» و «برایم هم اصلا مهم نیست که گربۀ تو از مردها بدش می‌آید.» همچنین دارد می‌گوید، «ای کاش همین الان تو، و آن گربه زشتت، اینجا پیش من بودید.»

دایماً به شما زنگ می‌زند

مردها تنها به سه دلیل گوشی تلفن را برمی‌دارند: (1) برای انجام کاری، (2) در مواقع اورژانسی، یا (3) شنیدن صدای کسی. و اگر شما همکار او یا تلفنچی اورژانس نیستید، پس فقط می‌خواهد صدای شما را بشنود. و این یکی دیگر از نشانه‌های واقعی عاشق شدن است.

دیگر پیامک نمی‌فرستد

دخترها زمانی پیامک ارسال می‌کنند که جوابی دریافت کنند، درست است؟ پس اگر دختر مورد علاقه شما دیگر برایتان پیامکی نمی‌فرستد، مفهومش آن است که شما پاسخ پیامک‌های او را نداده‌اید و یا اعتراض کرده‌اید. مثلا پسری که نامزدش آخر شب برایش پیامک‌های بامزه می‌فرستاد یکبار از خستگی چنین پیامکی را در جواب فرستاده بود: «تا چشمانم گرم خواب می‌شود، صدای پیامک‌های تو می‌آید. بس کن دیگر، فردا صبح باید بروم سرکار.» حواستان باشد. اگر خواستید چنین پیامکی برای نامزدتان بفرستید بهتر فاتحه رابطه‌تان را بخوانید.

به نظرت چی خوبه؟

«به نظرت روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟» « به نظرت کفشام به این شلوار میاد؟» «به نظرت کدام رنگ ژاکت خوبه برای پدرم بخرم؟» پسرها چنین سوالاتی را تنها زمانی می‌پرسند که هورمون‌های عشقشان لبریز شده باشد.

از دوستانش می‌شنوید که لحظات سختی را می‌گذراند

هیچکس بهتر از شما نمی‌داند که نامزدتان از همه دوستانش بهتر است. پس توجه کنید: مثلا اگر شنیدید که می‌گویند جدیدا چقدر رفتارش بد شده، یا چیزی در این راستا که بر علیه او گفته می‌شود، در واقع دوستانش دارند از تغییرات رفتاری صحبت می‌کنند که شما متوجه آن نیستید. بنابراین از دوستان بی‌مخ نامزدتان متشکر باشید چرا که حالا دیگر خوب می‌دانید که دست عشق‌تان را بدجوری توی پوست گردو گذاشته‌اید.

چگونه از احساسات واقعی یک زن سر دربیاوریم؟

1) او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد احتمالا عاشق شده است ( نشانه های عاشق شدن )

یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند. بنابراین اگر در حـال جوک گفـتن بـرای زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شـدیـد، بـدانـید کـه او انـتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست باشید…

۲) او وضعیت مالی شما را می سنجد احتمالا عاشق شده است ( نشانه های عاشق شدن )

زن علاقه مند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی می کنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” مـی تواند نشانه علاقه مندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

۳) او حرکاتی بخصوص انجام می دهد احتمالا عاشق شده است ( نشانه های عاشق شدن )

یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.”طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز عـلاقه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص می کند. این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان  ( نشانه عاشق شدن ) جسمانی را مشاهده میکنید:

۱) اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها

۲) خم شدن به طرف شما هنگام صحبت

۳) لبخند زدن هنگامی که شما او را برانداز می کنید.

۴) چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو
۵) تقلید از حرکات شما (مثلا “اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را می کند.)

۶) نوازش کردن جواهرات (مانند گوشواره) و لمس نمودن دسته عینک

۷) بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها

۸) اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نمودید، تقریبا” می توانید مطمئن شوید که او چراغ سبز شروع رابطه برای ازدواج را دارد به شما نشان می دهد.

شما هرگز از یک زن علاقه مند چنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقعا” سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

تفاوت عاشق شدن دخترها و پسرها
او در مورد شما کنجکاو است احتمالا عاشق شده است احتمالا عاشق شده است

۴) او در مورد شما کنجکاو است احتمالا عاشق شده است احتمالا عاشق شده است ( نشانه های عاشق شدن )

زنی که به شما علاقه مند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده، پیشینه،سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند. مثلا اگر از قایق سواری خوشتان نمی آید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

۵) او همگام با شما است احتمالا عاشق شده است احتمالا عاشق شده است( نشانه های عاشق شدن )

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می زند، یا “تصادفی” به شما برخورد می کند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.
آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار می دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انـجام می دهد زیاد است.

۶) او در مورد آینده صحبت می کند احتمالا عاشق شده است( نشانه های عاشق شدن )

یک زن علاقه مند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که می توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. در واقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن می گـویـد: “وای… تـو هـم از بـولیـنگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم.” اگر او چنین عمل نمود، شک نکنید که دوست دارد ازش بخواهید با شما بیرون برود.

نتیجه اخلاقی :

دخترها از گوش عاشق می شوند و پسر ها از چشم!!

نشانه های عاشق شدن و تفاوت عاشق شدن دختر و پسر

در این بخش از مجله پزشکی آسان طب اطلاعاتی را درباره نشانه های عاشق شدن و تفاوت عاشق شدن دختر و پسر تقدیمتان کردیم.

امیدواریم از این بخش بهره کافی را برده باشید.

اگر شما تجربه دیگری در این زمینه دارید همین الان ان را در بخش نظرات بیان کنید تا دوستانتان از ان استفاده کنند.

‫4/5 ‏‫(11 نظر)‬

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

‫83 دیدگاه ها

  1. سلام. من یه دختر خانومی بهم گفت دوسم داره اون زمان من واقعا با یکی رل زده بودم و کاملا تو اون رابطه بودم و قبول نکردم و حتی اونم فهمید من تو یه رابطه هستم و با یه خورده بی احترامی قبول نکردم بعدم ازش خبری نشد الانم گاه گاهی دزدکی خیلی نگام میکنه منو از خودش قایم میکنه ولی اگه هواسم نباشه همش نگام میکنه دونبالم میکنه ولی زمانی من نگاش میکنم خودشو قایم و دور میشه ولی ووقتی هواسم نیست کاملا روم زوم هست چون حتی دختر عموم بهم گفت خبری آنقدر نگات میکنه گفتم کی اونم گفت. فلانی ولی وقتی من نگاش میکنم خودشو قایم میکنه الانم نمیدونم چیه یه حسی دارم بهش تو ذهنم نمیشه پاکش کنم اون رابطه قبلیمو سر همین حس باهاش کات کردم همش دارم بهش فک میکنم نمیدونم چمه واقعا خوهشن خانوم ها کمک کنید به نظرتون اون عاشقمه یا من یا چی کلا؟؟ گیج شدم

  2. لعنت به هرچی دختره تمام.
    تف ت صورتشون
    نسل همشون کنده شه ایشالله
    موجودی اسکل بی مغز بیشعور که خدا آفریده.

  3. مثل خودمنی داداش عزیزم منم کسی رو دوست دارم اما طرف مقابل احساس میکنم منو دوست داره ولی هی دلیل میاره که دوستم نداره خودم از حرف هاش میفهمم که دوستم داره ولی بهم نمی گه نمی دونم چرا دلیل این کارش چیه خدا میدونه

    1. راهنمایی کنید چطور میشه فهمید پسری دوستت داره. منم یه پسری رو دوست دارم ولی نمیفهمم حسش رو بهم🥴

  4. خخخ اصلا عشق برای چیه شما فقط به فکر خوانواده باشید تا به سن بالای25 سال برسید الان عاشق بشید از کارو زندگی میفتید و پشیمون
    میشیدو خودتون ضرر میکنید

  5. سلام ببخشید من تو این گیر کردم که هنوز نمیدونم که این حسی که من دارم عشقه یا هوس بخاطره همینم میخوام اول بدونم چیه حسم بعد به طرف بگم که اون بدبختو بیچاره نکنم چون وقتی میبینمش دلم نمیخواد به پسره دیگه ای نگاه کنم ولی از طرفی هم وقتی نیستو یه پسره جذاب میبینم دلم میخواد نگاهش کنم یه پیشنهادی بدین که طرفو بدبخت نکنم ممنون

  6. سلام
    در مورد وضعیت مالی که اگر با استاندارد های او مطابق نباشه در غباری از مه فرو خواهد رفت ..
    اگر عاشق باشه باید سعی کنه با طرفش زندگیشون رو بسازن
    نه اینکه بیخیالش بشه و بره دنبال یه گزینه بهتر 😳
    همیشه دست بالای دست زیاده
    اگر اینجور باشه عشق=پول
    لطفا یکی جواب بده اگر با خواسته هاش مطابقت نکنه، عاشقی از سرش میپره ؟؟؟

  7. سلام و عرض ادب. ببخشید این قسمتیش که نوشتید از دوستانش میفهمید که دوران سختی رو میگذرونه و اخلاقش عوض شده و بد…. اگه دوستانش نگن و از خودش متوجه بشیم یا خودش بگه من خیلی سختی میکشم و اخلاقم بد شده چی؟ این هم میشه؟ یا یک معنی دیگه ای میده.؟
    ممنون میشم حواب بدید

  8. چیزی به اسم عشق وجود ندارد
    هر چی هست فقط هوس است
    ما ادم ها اینجوری پیشرفت نمی کنیم باید نسبت به هم بی تفاوت باشیم
    چررررت و پررررته هر چی عشقه
    دخترا فقط میخواند با تیپ زدن حال پسرا رو بگیرند همین

    1. این طور نیست، من فقط بخاطر کسی که دوستش دارم درس میخونم و چون اونو دوست دارم فقط مشکلات اونو حل نمیکنم بلکه مشکل مشابه اونو در هر فردی که ببینم حل میکنم، بخاطرش زندگی میکنم و به چیزایی که ازشون متنفر هستم علاقمند میشم این عشقه……
      قهر میکنم اما نمیتونم بیشتر از یک ساعت قهر و ادامه بدم…
      اما موضوع اینه که عشق ساختنیه و یکسری هورمون ها در بدن به ما کمک میکنن تا اون را راحت تر بسازیمش فقط در ساختش باید دقت داشت که رو چه کسی ساخته میشه

      1. ب خاطر عشق درس خوندن و ه ف تعیین کردن کار ب جایی نمیرسه مطمئن باش پسری هم ک ب خاطر عشق اش مواد مخدر ترک میکنه کارش ب جایی نمیرسه

  9. با سلا م و عرض خسته نباشی .من 17سالمه و میدونم عاشق شدن تو این سن خیلی زوده . راستش من دختری باحیا و با حجابی را دوست دارم که خجالت میکشم از اینکه بهش بگم ازت خوشم میاد و خیلی هم میترسم چطور باید باهاش ارتباط برقرار کنم؟؟؟؟

  10. سلام من الان نوزده سالمه و وقتی 16 سالم بود عاشق پسری شدم یعنی عشق اولم بعد یک سال از هم جدا شدیم و دوسال ازهم کلا بیخبر بودیم الان چند هفته ئی میشه که ما بازم باهمیم و خیلی همو دوس داریم ولی اخلاق های اون منو خیلی اذیت میکنه یه جمله یی هم که خیلی میگه اینکه ما پسرایی که دستمون تو جیب بابامون نیست دوس پسر خوبی نیستیم چون سرکاریم یا خسته یم و منو حرص میده چیکارش کنم😑

  11. باسلام من ۱۶سالمه و عاشق دختر داییم شدم که۱۵سالشه و الان سه سال هست که میخوام بگم دوستش دارم ولی خجالت میکشم و هر کار کردم نشد. هر چی هم دلبری کردم ازش جواب منو با اره و نه و باشه و این چیزا میده. میشه لطفا بهم بگید دیگه غیر گفتن مستقیم چطور میشه بهش ثابت کنم که دوستش دارم؟؟؟?? ؟؟

    1. اغلب دختر ها حرکات پسر های فامیل رو به شوخی و دوستانگی میگیرن اگر مریض شد خیلی نگرانش شو تا حدی که بفهمه غیر طبیعیه و بهش بگو چقدر فلان لباس یا شال بهت میاد در غیر اینصورت از دستش میدی

    2. یکم تو صورتش زل بزن و لبخند بزن بعد ببین حرکت اون چیه نگات و بدزد و برو
      بعدش یواشکی بگو بش سلام عشقم
      و از این کارا سوپرایری زیاد کن
      دخترا با این حرکتا بیشتر عاشق میشن و
      تو هیچوقت از فکرش بیرون نمیری
      حتی اگ براش خاستگار بیاد تورو فراموس نمیکنه و به بقیه جواب رد میدع
      اینا حاصل کار محسن نامزد دوستم بود ک باعت شد رضوان و مال خودش کنه
      توهم امتحان کن

  12. آقای دکتر برو جلو بعد نظر بده ک میخوادت یا ن دخترا اگه ی پسری رو هم خیلی بخوان ی موقع هایی بی محلیاشون بیشتر میشه تا محل دادنشون؛تشنه ناز خریدن ب کم قانع نیستن
    بعدشم سن پایین خوب نیست واسه ازدواج ولی واسه شروع عاشقی بدک نیست
    نشینین فکرو خیال ببافید
    فقط کافیه برید جلو موضوع رو مطرح کنید
    همه چی خود ب خود حل میشه

  13. سلام. من عرفانم 1 سال مونده به کنکورم 18 سالمه احساس میکنم دارم عاشق دختر میشم قبلا اصلا بهش حس نداشتم داره یواش یواش کل هوش و حواسمو میگیره میترسم به خاطر عشق به اون نتونم درسمو بخونم و از یه طرف میخوام به پام بشینه تا من کنکور بدم. چند وق پیش با یه پسر رودرو اومد نمیدونم چرا ولی بد جوری عصبی شدم اصلا دست خودم نبود ولی بعد از اینکه فکر کردم دیدم اصلا به من چه… ولی یه حسی داخلم میگه دوستش داری. از طرفی میدونم که اونم منو میخوادد چون خواهر دوستم ازش حرفایی اورده بود که… حالا از دوستان خواهش میکنم راه حلی بگن که من عشقمو یا همون احساسو سرکوب کنم بره گم شه.اه

    1. خب دیوانه کنکورتو بده اگه بخوادت ب پات میشینه ی موقع هایی ی کارایی کن ک وابستت بشه ولی فعلا جلو نرو چون شبو روز باید باهاش حرف بزنی وقتی نمیمونه واسه درساااااات
      برو بشین بچه درس بخون عشق زیاده میرهو میاد😅😅😅😅😅

  14. سلام من عاشق پسر عمم شدم اون 17 سالشه ومن 4 سال کوچیکتر روم نمیشه بهش بگم دوسش دارم یانه و درضمن میگم پسر باید به دختر بگه نه دختر به پسر نمیدونم اون دوستم داره یانه ؟ چیکارکنم میترسم نگم ودیر ش وازدستش بدم وازطرفی میترسم بگم نپذیره وبدتر باهام سرد تر بشععع ل فک نکنم مامان بابام موافق باشن چون خیلی رابطه خوبی با فامیل ندارن و با ازدواج فامیلی کلا مخالفن چجوری راضیشون کنم خیلی دوسش دار

    1. ببین اینو بهت میگم فایده ای نداره من روزی عاشق دختر عموم بودم شب و روز نمیتونستم بخوابم نمی تونستم از فکرش در بیام همش میخواستم باهم باشیم اونم می دید من چجوری خودمو واسه اون می کشتم ولی اهمیت نمی داد نمی تونستم هم بهش بگم دوستت دارم ولی یک روز فهمیدم اون اصلا به من اهمیت نمی ده و اصلا حتی یک ذره براش مهم نیستم از آن روز به بعد فهمیدم عشق دو جنس مخالف هیچ ارزشی نداره تنها کسایی که به ما اهمیت میدن و خوب مارو میخوان پدر و مادر و خدا هستند. از آن روز به بعد که مدرک پزشکیم رو گرفتم و دخترا خودشونو واسم میکشتند دیگه عاشق کسی نشدم و الان توی خانه راحت خودم مجردی زندگی میکنم و دیگه کسی غیر از پدر و مادر و خدا برام مهم نیست.
      میدونم سخته ولی باید تحمل کنی و از فکرش در بیای و به هدف های بلند زندگیت فکر کنی.
      این عاشقی فقط آدمو از هدف های بلند زندگیش و ارتباط شیرین با پدر و مادر محروم میکنه.

    2. توصیه می کنم اول از یه طریق دیگه مطمعن شو که اونم میخوادت من یه تجربه بدی از یه دختر دارم که مجبور شدم پیش چند تا از دوستاش که همه فامیلمون بودن دست رد به سینش بزنم خو آخه چرا باید وقتی که خود پسره نفهمیده تو زود بری پیش یکی دیگه این قضیرو مطرح کنی اگه فکر کنی حتما یه راه بهتر پیدا میکنی ممکنه پسره از تو خوشش نیاد یا با یه نفر دیگه دوست باشه اون موقع آبروی خودت میره

    3. سلام میتونم بپرسم اسمت چیه و اهل کجا هستی شاید من همونی باشم که مد نظرته آخه منم به دختری که دختر داییم هست و چهار سال ازم کوچیکتره علاقه مندم

  15. سلام.من عاشق یه پسری شدم نمیدونم چجوری بهش بگم اصلا غرورم اجازه نمیده بهش بگم میترسم بهش بگم جواب رد بهم بده اصلاباهم در ارتباط نیستیم چجوری بفهمم اون ازمن خوشش میاد یانه

  16. سلام
    من عشقای زیادی داشتم و با هرکدومشون تقریبا چند ماهی بودم بعد ولشون کردم همشونم با گریه رفتن و نفرینم کردن که اواخر نفرین یکیشون گرفت و تصادف کردم خدا بهم رحم کرد 4 روز بیمارستان بستری بودم و اینجا یه خواهش از پسرا دارم با دل کوچیک و مهربون دخترا بازی نکنید.خواهش میکنم.الانم 24 سالمه یه دختر عمو دارم 14 سالشه عمو میگه بیا جلو »مردونه تا بهت بدمش دختر عمومم خیلی دوسم داره نمیدونم الان چکار کنم میترسم………..

    1. عحب آدمی هستی
      بابا جمش کن یعنی واسه تو گریه میکردن
      هر چی خوله ریخته دورمون ب خدا😂😂😂😂
      تازه دل اون دختررو شکوندی عذاب وجدانم گرفتی باز میخوای بری دختر عموتو بگیری
      نمیری از شدت عذاب

  17. عشقم بیشتراز ی ماهه بیدلیل جوابمو نمیده یهویی رفتارش عوض شد اونموقع ها ک ازرو علاقه شدیدم خیلی بهش،گیرمیدادم ترکم نکردحالا ک زیادبهش گیرنمیدادم یهورفت هرچقدالتماس میکنم خواهش میکنم جوابمونمیده زندگیم جهنم شده حتی نمیگه چی شده.توروخدا راهنماییم کنین خواهش میکنم

    1. متاسفم شاید سرش گرمه البته شاید
      انقدر چرت نگو میخوایش پاشو ی دسته گل بگیر برو در خونشون
      اون موقع میفهمی چند چندی با خودت
      والا خنگولا نشستن حرفای خنده دار میگن

      1. دوست عزیز نظرت قابل احترامه.
        ولی:یه سری اما و اگرها تو هر رابطه ای میاد که واسه بقیه تا توش نباشن قابل درک نیست.
        میگه یک ماهه و هنوز منتظره تا برگرده
        میگی یه دسته گل بردارو برو.
        اگه رفتو فهمید که خیلی وقته کار از کار گذشته بازم انقد با تمسخر جوابشو میدی؟
        وقتی 10 سال از بهترین روزای زندگیشو بخاط اینکه دیگه مال اون نیست و نمیتونه باشه به فنا داد بازم همینو میگی؟
        وقتی به پوچی رسیدی دیگه حرفاتم خلو چلی میشه
        مردم به اسم دیوونه میشناسنت.
        حرفم اینه:شاید رفته شاید سرش گرمه کس دیگست ولی…………..
        دلیل بر این نیست چون ناراحته چون بهش فک میکنه چون زندگیش خراب شده خنگول باشه……

    2. وقتی میبینی باهات سرد شده باید سعی کنی فراموشش کنی چون اون عاشقت نیست اگه عاشقت بود هیچ وقت حتی توی بدترین شرایطم ولت نمیکرد میدونم سخته ولی باید فراموشش کنی و به زندگیه عادی برگردی از هرچیزی که اونو یادت میندازه دوری کن اگه واقعا بخوای میتونی فراموشش کنی و دوباره عاشق شی

  18. الان 18سالمه و اون دختر ازمن 2سال کوچیکه و حیا تا الان اجازه نداده باهاش حتی یک کلمه صحبت کنم شاید بگید برو بزرگ شو بعدا بیا اما دلی که بره دیگه رفته خواهش میکنم خانم ها کمک کنن

  19. من 4ساله که عاشق یه دختر خانم شدم که تو کربلا با هم همسفر بودیم 4ساله که عاشقشم اما نمیدونم چطوری بهش بگم میترسم با خودش موضوع رو مطرح کنم ازم بدش بیاد به نظرتون خواهرم رو بفرستم جلو یا خودم دلو بزنم به دریا یا با پدرش صحبت کنم

  20. من 19 سالمه و 3 ساله با یه پسر که اسمش نوتریکا است دوستم . هم مادرامون و هم پدرامون میدونن که ما با هم دوستیم من خونشونم میرم من واقعا دوسش دارم اما نمیتونم ثابت کنم اما می تونم بهش بگم . من فکر میکنم که فقط حرف زدن کافی نیست. میشه ، خواهشا کمکم کنین بتونم بهش ثابت کنم .

  21. اومممم به نظر من این متن در مورد خانوما کاملا درست بود بعدشم اینکه تنها راهی که بتونی بفهمی یه نفر واقعا دوست داره یا نه اینه که تو چشماش نگاه کنی چشما هبچ وقت دروغ نمیگن

  22. درجواب نگین باید بگم عزیزم اول ببین چه طور ادمیه لیاقت عشق تو رو داره اگه دیدی واقعا مرد رویاهاته بهتر سنگین و رنگین عمل کنی بهش توجه زیادی نشون نده مخصوصا که گفته با کسی دوست نمیشه تو هم بهش ارزش بالای خودتو با حجب و حیات بهش نشون باشه مطمعن باش اگه برای هم ساخته شده باشین و باهم خوشبخت بشین خدا همه چیزو قشنگ میچینه تا بهم برسید ولی دیگه بهش ابراز علاقه نکن بزار اون بیاد جلو

  23. سلام
    مطلب خیلی خوب بود ولی من یه سوال از دوستان دارم
    من شانزده سالمه و به یه دختر تقریبا همسن خودم علاقه دارم ولی نمیدونم این احساس عشقه یا هوس
    یه یه جورایی عاشق شدن تو این سن رو درک نمیکنم
    لطفا اگه میتونین راهنمایی کنین
    ممنون

    1. ببخشید شما خودت چون مردی این حرفارو میزنی .
      نه داداش اصلا” اینجوری نیست من دیدم دختری که عاشق شده باشه و نتونیته باشه حتی یه لحظه به عشقش فک نکنه نتونسته فک نکنه که آیا اون دوسش داره یا نه

  24. با احترام به نظر دوستان،عشق اون چیزی نیست که تو کامنتهای بالا گفته شده.یک چیز کاملا متفاوت و استثنایی است به خاطر همین بعضیا میگن افسانه عشق.معمولا در سنین نوجوانی بدلیل تغییرات هورمونی یکسری اتفاقاتی میوفته که به عشق تعبیر میشه که نباید جدی گرفت چون اگه در بهترین حالت به ازدواج هم ختم بشه،پایان خوبی نخواهد داشت.سند بنده تعداد فراوان زوج های کم سن و سال خواهان طلاق آواره راهروهای دادگستری است.

  25. من و عشقم قبلابه هم علاقمندبودیم و اونم خیلی متودوست داشت ولی یه بارشد که دعوامون شد و اون چون لجبازهو مغرور لج کرد باهام گفت نمیام خونتون چون من از یه خواستش سرپیچی کردم قبلا دعوامیکردیم بعدیه مدت خوب میشد الانم باهام همونطور یه سال گذشته بداخلاقیاش ادامه داره ولی یه مدت بهش پیام دادم دیگه حرفی نزد سکوت کرده ولی توپروفایلاش گاهی چیزای عاشقانه میذاره و دردو دلاشو میگه ولی باهام صحبت نمیکنه نمیدونم نشانه چی هستش کسی از مردا نمیدونن؟

  26. سلام من عاشق دختری شدم و اونم هم عاشق منه ولی
    هم اون خجالت میکشه بگه هم من میترسم بگم بره به مادرش بگه بدبخت بشم خودمم 18 سالمه اونم 16 به نظرتون بدون حرف زدن چی جوری بفهمونم میدونم الان میخندی میگی مگه میشه بدون حرف زدن کاری کرد ولی من واقعا نمیدونم چیکار کنم لطفا کمک کنید.

  27. سلام.من حدودا پارسال بود ک یه پسر در دانشکده بهم علاقه مند شد بعد زیاد نگاه میکرد و جلب توجه..تا که امسال شد و میخواست بیاد جلو ک باهم اشنا بشیم ولی شرایط طوری نبود ک بیاد یعنی من کلاسم شروع شد و رفتم داخل کلاس.بعد کم کم منم بهش علاقه مند شدم و نگرانی و استرس و‌..تا این ک یه روز تو گروه تل رفتم داخل پی ویش بهش گفتم من بهتون علاقه دارم ولی گفت من با کسی دوس نمیشم الانم هنوز نگاه میکنه و جلب توجه.دارم دیوونه میشم چکار کنم؟خیلی دوسش دارم ولی اون نمیاد جلو

  28. به نظر همه دوستان احترام میذارم من عقیدم اینه هرچیزی حدی داره چارچوبی داره اگه ازچارچوبش خارج بشه درواقع خلاف باب میل شماس اگه دوست عزیزمون برگرده به طرف مقابلش هرروز بگه مثلا دوست دارم معلومه جدایی پیش میاد نه شوری شوری نه بی نمکی،دوستان توجه کنن قرارنیست همه چیز مهیاباشه تاشماکسی رودوست بدارید بایدخودتون زمینه رو بتونین فراهم کنین

  29. سلام.و خسته نباشید.
    من ۲۹ سالمه.و الانم نامزد هستم.
    می خوام تجربه عاشق شدن رو بهتون بگم.
    کسی که می خواد عاشق بشه.باید اول اون دختری که تو رویاهاش هستش رو ببینه.نه که هر کسی رو دید بگه من می خوامش.به این می گن هوس.
    عشق واقعی عشقیه که در وجود انسان باشه.کسی که در داخل بدنش پر از نفرت باشه نمی تونه عاشق بشه.
    باید اول خودتونو اصلاح کنید و دل و قلبتونو از غم و نفرت و کینه و عقده های دیروز بیرون کنید و دلتونو باز بزارید تا دلتون تصمیم بگیره.
    اینو همیشه بدونید.دلی که عاشق دختری بشه دیگه شده.هر کاری کنی نمی تونی نظرشو عوض کنی.
    و درباره این که اگر ازدواج کردید و با زوج خودتون به مشکل خرید.هیچ وقت طلاق نگیرید.به جای طلاق زوجتونو ادم کنید.
    می دونید چرا.
    چون تا الان که به این مسیر رسیدید با کلی سختی ها مواجه شدید.ارزش نداره همه چیز رو خراب کنید و تمومش کنید.به جای طلاق زوجتونو قانع کنید تا واقعا بفهمه کارش اشتباهه.

  30. من 19سالمه طرفمم20/21سالشه به گفته ی خودش ده سالی هست عاشقمه تاحالاچنبارم بهم پیشنهادرفاقت داده ولی قبول نکردم. کل فک وفامیلاشورفیقاشم میدونن این عشقشو.ولی نمیادرودرروباهام بحرفه.خخخ ازم خجالت میکشه. ولی من عشقشوباورندارم.نمیدونم چرانمیتونم قبول کنم عشق رو…حالاشنیدم مثل اینکه دوباره میخوادعشقشوبهم ابرازکنه ومن واقعاتوشرایطی نیستم که بتونم باهاش رفاقت کنم.حتی ب عنوان یه ناشناس بهش پی ام دادم یکم باهام دردودل کردوازعشقش به ی دختری گفت بعدشزدبلاکم کرد(بیشعور)حالامن نمیدونم چجوری بایدقانعش کنم که بیخیالم بشه.تاحالابیست باربیشتربهم پیشنهادداده. وحتی مثل اینکه اشکشم دراومده…من چیکارکنم؟ضمنانمیدونم حسی بهش دارم یانه ولی مطمئنم که عاشقش نیستم

  31. من تازه 15 سالم شده فک کنم به کارم بیاد فقط مشکل اینجاست که من اصلا نمی تونم با جنس مخالف ارتباط برقرار کنم بخاطر استرس و نه شنیدن و بد تر از اون واقعا عاشق یه دختر شدم که داره دیونم می کنه

  32. من به عشق و عاشقی اعتقادی ندارمبا اینکه رمان زیاد میخونم ولی اعتقادی ندارم کلیم مطلب دراین باره خوندم ولی بازم درکش نمیکنم شمامیدونین چرا؟

  33. منم عاشق شدم.اونم عاشقمه.ولی مجبوریم همدیگرو فراموش کنیم?هیچی دردش بیشتراز این اجبار نیس…خدایا ب دادمون برس.هر چند ناامیدم ک کمکمون کنی

    1. لطفا منم مثل تو هستم منو شما کمک کن من اونو بیشتر از جونم دوستش دارم ولی اون اصلا برام نمیگه بیا باهم باشیم یا دوست بشیم یا از این حرف باید چی کار کنم میتونی کمک کنی

  34. در پاسخ به دوست jvhki باید بگم که زمان مشکلتو حل میکنه . اگر میخوای اون طرف از ذهنت بره کافیه به بدیهاش فکر کنی. کافیه به این فکر کنی که دیگری رو به ترجیح داد. پس اون لیاقته تو رو نداشته عزیزم. لیاقت تو بالاتر از اینهاست. پس سعی کن به زیبایی های زندگی فکر کنی و اینکه یه روزی عشق جدید پیدا میکنی که واقعا لایق عشق تو باشه.

  35. منم عاشق شدم یعنی الانم هستم حتی شدتش بیشتر هم شده طوری که احساس میکنم افسردگی گرفتم ولی راهی ندارم رفت ازدواج کرد خودش میگه نتونستم رو حرف پدرم حرف بزنم برام انتخاب کردن میگه هنوز دوستت دارم ولی میدونم داره دروغ میگه چون اگه داشت هیچ وقت ازدواج نمیکردآخه شما بگید کجای دنیا میتونن یه پسرو مجبور به ازدواج کنند اگه خودش نخواد
    نمیدونم چکار کنم هر مردی جلو میاد ردش میکنم چون دیگه نمیتونم کسیو به قلبم راه بدم میترسم تا آخر عمرم تنها بمونم
    شما بگیدچکار کنم خیلی دوسش دارم خیلی
    بگید چطوری فراموشش کنم ؟

    1. شاید باباش نتونه از راه زور و قلدری مجبورش کنه ولی شاید تهدیدش کرده باشه باید دنبال علت ازدواجش با اون طرف بگردی یا بهتره بگم میگشتی هنوزم دیر نیس میتونی حتما که نباید فراموشش کنی با تلاش برش گردون دخترا و با زور بازو مجبور به ازدواج میکنن پسرا رو هم با تهدید مثلا میتونه اونو تهدید کرده باشه که اگه ازدواج نکنی مادرتو عذاب میدم یا عشقتو که منظورم شمااین یه بلایی سرش میارم اینطوری هرگز نمیتونی فراموشش کنی ببین کارش کجا گیره که تورو رد کرده اگرم نشد حداقل تو تلاشتو کردی

  36. سلام من با نظر رکسانا خانوم مخالفم من خودم تو دانشگاه از یه دختری خوشم اومد حالا نمیدونم‌ ولی حرکات دختره هم یه جور هایی بود من فکر کردم که از من خوشش میاد(مثلا یه بار داشت به من نگاه میکرد چشم تو چشم شدیم هر چی من نگاهش کردم اصلا روشو برنگردوند تا من خودم دیگه کم اوردم یا یه دفعه دیگه داشت نگاه من میکرد وقتی نگاهش کردم روش برگردوند تا دوباره من رومو اون طرف میکردم دوباره نگاه من میکرد) رفتم بهش گفتم اما قبول نکرد(البته بگم خدا شاهده هیچ قصد بدی نداشتم و واقعا یه جورایی عاشقش شده بودم) و هر وقت منو میبینه انگارعزرائیل دیده یه جوری میشه ولی من اصلا کاری به کارش ندارم نمیدونم چرا این جوریه تازه بخاطر اینکه ناراحت نشه هر وقت میبینمش اصلا نگاهش نمیکنم ولی این قدر سخته که جلوی خودمو میگیرم که نگاهش نکنم اصلا حالم خراب میشه وقتی میبینمش اصلا از فکرم بیرون نمیره.??? ببخشید اگه طولانی شد.

    1. ببین داداش من اون دختر حتما هول شده و یه جوابی از روی هول شدنش بهت داده و اینا همش یه سو تفاهم بوده اگرم مثله عزراعیل نگاهت کرده واسه این بوده که ازت خجالت کشیده شایدم یه آدم حسود بینتون فاصله انداخته مثلا به دختره درمورد دروغ گفته باید باهاش حرف میزدی

    2. اما من به عنوان یک دختر این نظرتونو قبول ندارم من به شخصه اگر عشقی در میان باشه ترجیح می دن اصلا بروز ندم نگاه نکنم فرار کنم نه اینکه بیشتر خیره بشم حس می کنم دختر ها تلاششون اینه که از عشقی که دارن فرار کنن . چون توی متن هم همین منظور رو داشت عشق غیر مستقیم! در دیالوگ های فیلم ها اگر توجه کنید دختر ها بعضی اوقات در یک صحنه ی بسیار آرام. صحنه ای که فرد مورد نظر کاملا حواسش هست جمله ای رو بیان می کنن و یا عملی رو انجام می دن که با عمل ها و اکت های قبلیشون هم خونی نداره مثل نوری می مونه که باعث میشه توی تاریکی مقصد رو پیدا کنی . این ها هستن . دختر ها همیشه مشتاق ابراز شما هستن . دختر ها ممکنه خیلی زود تر از شما عاشق شوند اما به همان اندازه هم صبر دارن . این ها رو فراموش نکنید دختر ها توان پیش بردن یک رابطه را ندارند برای همین برای شکل‌گیری یک رابطه کافیست که بگن بله و یا خیر . کار اعظم رو شما می کنید .توجه داشته باشید! این مطلب خیلی اساسیه حتی اگر هنوز نمی خواهید ابراز احساسات کنید ولی اون فرد را دوست دارید توجه کنید کار آسونی است . دختر ها بسیار حواسشون جمع هست وقتی که کنار کسی که دوست دارن قرار می گیرند پس حتی شما اگر کمتر از یک ثانیه بیشتر از دفعات قبل به او نگاه کنید مطمئن باشید متوجه می شود . این ها برای همه ی افراد یک شکل نیست . و مطلب دیگری که می ماند این است که بعضی اوقات افراد به دنبال یافتن خودشان و یافتن مفهوم عشق ،عاشق بودن و دلایل جود عشق و عاشق شدن می گردند و یا به این فکر می کنند که این بی نیاز ترین چیز ممکن است و حتی فکر می کنند که دلیل عشق تنها تولد مثل هست این ها و افکار بسیار خنده دار تری هستن که به ذهن افراد می آیند پس حتما قبل از گفتن به اون فرد و یا نشان اکت های دوست داشتن اون فرد دلیل وجود و یا درستی احساساتتون رو برسی کنید . اون دختر رو برای چی می خواید ؟ عشق ؟ ممکنه دختر ها سوالات عجیبی بپرسند مثلا که چرا عاشق من شدید چرا اصلا عشق هست و سوالاتی مثل این پس در هنگام جواب اون دختر زیاد نگران نشدی چون این ها نشان دهنده ی عکس العمل او نسبت به عاشق شدن است اون توی گودلال عشق قرار گرفته و نمی خواد که شما به اون آسیب بزنید پس مهمه که مطِع بشه اون عشق هوس است یا دوست داشتن خالصانه . ثابت کردن رو فراموش نکنید تا بتوانید در داشتن یک رابطه ی سالم خوب عمل کنید . .. تمام تجارب من نسب به عاشق شدن دختر ها و نظراتشون ..

      این ها فقط نظر من است .

  37. ی چییزی میخوام بگم به همه دوستامون مخصوصا پسرای عزیز . ببینید مطمعن باشید دخترها و زنا جوری افریده شدن ک ذاتا عاشقند ینی اگه اقا پسری ک مییگی عاشق ی دختری کافیه صادقانه و نه از روی هوس [دخترا خوب میفهمن ]بهش بگی بهش نشون بدی و نگران عشق ی طرفه نباشید ب ی زن محبت بشه مطمعن باشید عاشق میشه خیلی اسون این زنان ک باید نگران یطرفه بودن باشن :)

  38. سلام من 18سالمه ومی تونم به جرات بگم که عاشق یه دختر شدم و میخوام بدونم که آیا اونم عاشق من شده یانه؟
    لطفا چه جوری بفهمم دختره دوسم داره ؟ونشانه ههش چجوریه؟
    ممنون میشم کمک کنی.باتشکر

  39. ماک عاشق شدیم ی عشق ی طرفه ک جزدردچیزی نصیبمون نشددس آخرم ازدستش دادیم هیچ وقتم نتونست بفهمه چقددوسش دارم میخوام بگم عشق تابیان نشه مطمعن باشیدبچه هیچ نهوی متوجه نمیشه آخرشم بدون این ک بفهمه باهاتون چ کارکرده ولتون می کنه?

  40. عالی بود واقعا به کارم اومد بااینکه من هنوز چهارده سالمه ولی کم و بیش سعی میکنم با این روال جلو برم خیلی خوب بود موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا