نرم افزار رستوران | مدیریت رستوران | حسابداری رستوران

نرم افزار رستوران نگارش 2016 سیستم حسابداری و مدیریت رستوران است که برای صندوق های رستوران ها فست فود ها و کافی شاپ ها برنامه نویسی شده است. این نرم افزار عملیات کامل حسابداری چاپ فیش صندوق، انبارداری رستوران، معرفی و دسته بندی منوی غذاها، کالر آیدی و فروش غذای رستوران از طریق پیک و … را انجام می دهد.
محیط این نرم افزار رستوران بسیار ساده و فارسی می باشد و اغلب رستوران داران به راحتی می توانند برای مشتریان خود فاکتور صادر نمایند. نرم افزار رستوران که تولید شرکت عارف رایانه است یکی از پر کاربر ترین نرم افزار های رستورانی در ایران محسوب می شود. این نرم افزار در چندین هزار رستوران نصب و در حال استفاده می باشد. نرم افزار رستوران عارف رایانه با امکانات ویژه و مخصوص برای مدیریت رستوران ، یکی از بهترین نرم افزار رستوران های ایرانی می باشد. نصب و راه اندازی این نرم افزار راحت بوده و در عرض چند دقیقه می توانید رستوران خود را به این نرم افزار مجهز کرده و عملیات مدیریت فروش و انبارداری رستوران را به راحتی و با دقت بالا انجام دهید.
این نرم افزار همچنین مجهز بودن به سیستم ارسال پیامک به مشتریان، صدور اشتراک برای مشتریان بیرون رستوران، مدیریت پیک و میز و … نیز می باشد

دانلود نرم افزار رستوران

شما با مراجعه به سایت های مربوط به گروه عارف رایانه می توانید نسبت به دانلود نرم افزار رستوران رایگان نیز باشید. این نسخه نرم افزار رستوران رایگان به شما امکان تست و بررسی امکانات آن را داده و برای استفاده در رستوران خود حتمن نسخه اصلی را خریداری نمایید چرا که نسخه اصلی نرم افزار رستوران دارای پشتیبانی فنی بوده و در صورتی که مشکلی برای رایانه و نرم افزار شما بوجود بیاید کادر پشتیبانی این نرم افزار در کنار شماست و می توانید از راهنمایی ها و حمایت های ایشان بهره مند شوید.

 

دستگاه کالرآیدی (Caller-ID) برای نرم افزار رستوران

همانطور که می دانید هنگام سرویس دهی به مشتریان خارج از رستوران، مشاهده آدرس و مشخصات مشتری در نرم افزار، علاوه بر پاسخگویی راحت تر و تسریع در عملیات صدور فیش غذا، باعث کیفیت و سرویس دهی بهتر به مشتریان رستوران نیز می گردد. برای این منظور می توان از از سیستم کالر آیدی موجود در نرم افزار رستوران عارف رایانه استفاده نمائید.  عارف رایانه دستگاه های آی دی کالر مخصوص استفاده این نرم افزار را نیز به طور مجزا ارائه می نماید. این دستگاه ها از طریق پورت USB به رایانه متصل شده و از 2 تا 8 خط تلفن را به طور همزمان مانیتور می نمایند
.
نرم افزار رستوران عارف رایانه دارای بیش از 8 سال سابقه بوده، و در هزاران رستوران، فست فود، کافی شاپ، ساندویچ فروشی، سفره خانه و … در حال استفاده می باشد و در حال حاضر ویرایش 2014 این محصول، با امکانات بیشتر و فرمت های جدید بانکی قابل دانلود و استفاده باشد.
.
قیمت نرم افزار رستوران عارف رایانه نسبت به سایر نرم افزار های مشابه ارزانتر بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار رستوران

امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و مدیریت به طور همزمان)
داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
سرعت بالا در صدور و پرینت چک و امکان تهیه گزارشات متنوع از وضعیت و صورتحساب چک های پرداختی و دریافتی
مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
بروز رسانی خودکار نرم افزار رستوران از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

جهت دانلود و خرید نرم افزار رستوران وارد سایت عارف رایانه شوید

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا