نرم افزار هتل

نرم افزار هتل داری پارسیان گشت، برنامه ای ساده ویژه حسابداری و مدیریت انواع مراکز اقامتی چون هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مهمانسرا، مسافرخانه، پانسیون، کمپ و … می باشد.
این نرم افزار هتل در کوتاه ترین زمان، عملیات پذیرش میهمانان و تخصیص اتاق و خدمات تهیه گزارشات مربوطه را انجام داده و گزارشات متنوع از سیستم پذیرش و انبار به مدیران این مراکز ارائه می کند.قابلیت تعریف طبقه بندی انواع هتل، اتاق و … این امکان را برای مدیران بوجود آورده است تا هر گونه مرکز اقامتی را مدیریت نمایند.
مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی، مدیریت ورود و خروج میهمانان، سیستم رک و وضعیت اتاق ها، سیستم انبارداری، سیستم دریافت و پرداخت، دفتر چک، دفتر یادداشت و یادآوری و … را از امکانات مهم این نرم افزار می توان نام برد.
نسخه اصلی این نرم افزار، علاوه بر دارا بودن پشتیبانی، همراه با یک حساب سامانه پیام کوتاه رایگان عرضه می شود.
معرفی نرم افزار هتلداری

پارسیان گشت نام نرم افزاری است که توسط شرکت عارف رایانه جهت مدیریت و حسابداری هتل ، مهمانپذیر ، مهمانسرا و مراکز اقامتی یا اسکان میهمان تولید شده است.
این نرم افزار هتل با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به ورود و خروج میهمانان، صورتحساب ایشان را در سیستم ثبت کرده و علاوه امکان مدیریت آنها را با دقت بالا و دسترسی سریع برای مدیران این مراکز فراهم نموده است.
در نرم افزار هتلداری پارسیان گشت، هر مدیر یا کاربر می تواند به تعداد مورد نیاز، هتل و اتاق و خدمات تعریف کرده و اطلاعات میهمانان مراجعه کننده را با توجه به تعداد نفرات، مدت اقامت و نوع اقامت و … در سیستم ثبت کرده و ضمن ارائه صورتحساب برای ایشان، عملیات ورود و خروج میهمانان را توسط نرم افزار کنترل و مدیریت نماید.
.
نرم افزار مدیریت هتل پارسیان گشت دارای بیش از 8 سال سابقه اجرایی، در بسیاری از هتل ها و مراکز اسکان میهمان داخل و خارج از ایران می باشد و در حال حاضر ویرایش 2015 این محصول، با امکانات بیشتر و فرمت های جدید بانکی قابل دانلود و استفاده باشد.
.
قیمت برنامه هتلداری پارسیان گشت نسبت به سایر نرم افزار های تولید شده مشابه بسیار ارزانتر بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار هتل داری پارسیان گشت

امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و مدیریت به طور همزمان)
داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
سرعت بالا در پذیرش میهمانان و ارائه سرویس و خدمات به ایشان و مدیریت از طریق سیستم رک به صورت گرافیکی
مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
بروز رسانی خودکار نرم افزار هتل از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

جهت دانلود و خرید نرم افزار هتل وارد سایت عارف رایانه شوید

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا