Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
نرم افزار مشاور املاک – مجله آسان طب

نرم افزار مشاور املاک

نرم افزار مدیریت آژانس املاک عارف رایانه، برنامه ویژه حسابداری و مدیریت آژانس های املاک توسط رایانه می باشد.
نرم افزار مشاور املاک به سادگی و در کوتاه ترین زمان، عملیات ثبت و مدیریت اطلاعات فایل های املاک، صدور انواع مبایعه نامه، اجاره نامه و… ، و تهیه گزارشات مربوط به بنگاه املاک را انجام می دهد و قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع فایل و … این امکان را برای مدیران آژانس ها بوجود آورده است تا هر گونه فایل اعم از: آپارتمان، دفتر کار، زمین، منزل ویلایی و … را برای پش فروش، فروش، رهن و اجاره و … ثبت و مدیریت نمایند.
مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی ، فایلینگ، مدیریت مشاوران با سطوح دسترسی مختلف، سیستم دریافت و پرداخت، دفتر یادداشت و یادآوری و … را از امکانات مهم دیگر این نرم افزار می توان نام برد.

معرفی نرم افزار مشاور املاک

نرم افزار مشاور املاک عارف رایانه یکی از محصولات شرکت عارف رایانه است که جهت مدیریت آژانس های املاک و مسکن تولید شده است.
این نرم افزار با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به فایل ها، قولنامه ها، چک های دریافتی و پرداختی مشتریان و … را در سیستم ثبت کرده و علاوه بر چاپ انواع قولنامه، چک و رسید، امکان مدیریت آنها را برای مدیران فراهم نموده است.
در نرم افزار مشاور املاک عارف رایانه، هر مدیر یا مشاور املاک می تواند انواع فایل اعم از: آپارتمان، زمین، منزل ویلایی، کلنگی و … سیستم تعریف کرده و با توجه به آن عملیات ثبت، آرشیو گذاری، جستجو و مدیریت فایل ها را در کوتاهترین زمان انجام دهد. همچنین امنیت نرم افزار باعث گردیده است تا بتوان فایل ها را با توجه به هر مشاور طبقه بندی کرده به طور مجزا در دسترس ایشان قرار داد.

نرم افزار مشاور املاک عارف رایانه دارای بیش از 8 سال سابقه اجرایی، در بسیاری از آژانس های املام و مسکن نصب و استفاده می باشد و در حال حاضر ویرایش 2014 این محصول، با امکانات بیشتر و فرمت های جدید بانکی قابل دانلود و استفاده باشد.

نرم افزار مشاور املاک عارف رایانه با توجه به امکانات و کیفیت این محصول دارای قیمت مناسب بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار مشاور املاک عارف رایانه

امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و مدیریت به طور همزمان)
داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
سرعت بالا در صدور و پرینت چک و امکان تهیه گزارشات متنوع از وضعیت و صورتحساب چک های پرداختی و دریافتی
مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
بروز رسانی خودکار نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

جهت دانلود و خرید نرم افزار مشاور املاک وارد سایت عارف رایانه شوید

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35