Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
آموزش پاره کردن پرده بکارت ؛ نکات شب زفاف ؛ ویدیو آموزشی – مجله آسان طب

آموزش پاره کردن پرده بکارت ؛ نکات شب زفاف ؛ ویدیو آموزشی

شب زفاف به اولین رابطه جنسی میان دختر و پسر اشاره داشته که در طی آن دختر پرده بکارت خود را از دست می‌دهد. انجام این کار بیشتر مواقع با درد و خونریزی همراه است. اکثر دختران در شب عروسی اضطراب و دلهره داشته و از داشتن اولین رابطه جنسی با همسر خود می‌ترسند. علت این ترس می‌تواند به درد، خونریزی و یا شرم و خجالت دختر مربوط باشد. با آموزش پاره کردن پرده بکارت همراه ما باشید. قبل از خواندن ادامه‌ی مقاله به شما توصیه می‌کنیم ویدیوی ذیل را که حاوی اطلاعات مهمی می‌باشد را مشاهده بفرمایید.

نکات مهم در اولین رابطه زناشویی زوجین

 

آموزش پاره کردن پرده بکارت

پرده بکارت بخش خارجی اندام جنسی زن بوده و در اغلب مواقع دقیقا در ورودی دهانه آن قرار دارد. پرده بکارت در حقیقت بافت یا غشای نازکی بوده که ورودی مهبل زن را می‌پوشاند و در برخی افراد در ورودی دهانه واژن و در برخی دیگر جایگاه آن عمیق‌تر است. در صورتی که پرده بکارت در همان ابتدای ناحیه تناسلی باشد، به راحتی قابل رویت است، اما اگر در عمق باشد، مشاهده آن به طور معمول امکان پذیر نیست. به گزارش مجله پزشکی آسان طب برای پاره کردن پرده بکارت، آرامش داشتن مرد و منتقل کردن آن به زن بسیار تاثیرگذار است، زیرا نبود استرس و آرامش کافی می‌تواند موجب راحتی و درد کمتر زن شود. برای از بین رفتن پرده بکارت، مرد باید آلت تناسلی خود را وارد دهانه واژن زن کند. پوزیشن‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما معمول‌ترین و در واقع بیشترین تحریک در پوزیشن زن زیر و مرد رو وجود دارد. در این روش، بعد از معاشقه و زمانی که قصد دخول دارید، مرد باید با تحریکات مختلف، همسرش را به مرحله ارگاسم نزدیک کرده و سپس عمل دخول را انجام دهد. با انجام این کارها، به احتمال زیاد درد کاهش خواهد یافت.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله پرده بکارت در سایت آسان طب را مطالعه نمایید.

معرفی انواع مختلف پرده بکارت

آموزش پاره کردن پرده بکارت

انواع مختلفی از پرده بکارت وجود دارد که ما در این قسمت از مقاله آموزش پاره کردن پرده بکارت به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

1. پرده بکارت حلقوی

در این نوع، پرده بکارت به صورت حلقه‌ای دور ورودی واژن را می‌پوشاند.

2. پرده بکارت ارتجاعی

این نوع پرده بکارت انعطاف پذیر و قابل ارتجاع بوده و هنگام اولین رابطه زناشویی پاره نمی‌شود و یا بسیار جزئی پاره می‌شود و هیچ خونریزی ایجاد نمی‌کند.

3. پرده بکارت دو سوراخی یا تیغه‌ای

پرده تیغه‌ای یا دو سوراخی، پرده‌ای است که یک تیغه ممتد در طول واژن دارد.

4. پرده بکارت غربالی یا سوراخ سوراخ

این نوع پرده به طور کامل در عرض مهبل کشیده شده و سطح آن سوراخ سوراخ است.

5. پرده بکارت شاخه دار

این پرده بکارت به صورت کنگره‌ای و دارای اضلاعی از شکاف در طرفین است.

6. پرده بکارت بسته یا بدون سوراخ

گاهی در دخترانی که به سن بلوغ می‌رسند، پرده بسته است و خون قاعدگی پشت آن جمع می‌شود، در نتیجه نمی‌تواند خارج شود و باعث بروز درد خواهد شد. این گونه افراد باید به پزشک مراجعه کنند تا طی عمل جراحی و ایجاد برشی در سطح پرده، این مشکل برطرف شود.

7. پرده بکارت کنگره ای

پرده بکارت کنگره‌ای کمیاب بوده و کمتر وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله انواع پرده بکارت و کم کردن خونریزی را بخوانید.

درد ناشی از پاره شدن پرده بکارت

دردی که از پاره شدن پرده بکارت نشات می‌گیرد، به دو نوع مختلف تقسیم می‌شود که در این بخش از مقاله آموزش پاره کردن پرده بکارت به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

1. درد به علت پارگی پرده بکارت

این درد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن رخ داده و درد آن اغلب شدیدتر از زخم در سایر نواحی بدن است. همانطور که گفته شد، بهترین راه برای کاهش درد ناشی از پارگی پرده بکارت، ایجاد معاشقه طولانی است. انجام این کار موجب می‌شود که زن به مرحله ارگاسم نزدیکتر شود و در نتیجه درد قابل تحمل خواهد شد.

2. درد به علت دخول

این درد به علت کشش دیواره واژن رخ می‌دهد، زیرا واژن برای اولین بار است که می‌خواهد باز شود و همین مسئله منجر به درد زیاد خواهد شد. برای کنترل درد ناشی از دخول نیز باید همانند مورد فوق، از روش معاشقه طولانی استفاده کرد. معاشقه طولانی موجب می‌شود که واژن لیز شده و از شدت درد کاسته شود. برای این منظور می‌توان از ژل مخصوص نیز استفاده کرد.

به طور کلی، پاره شدن پرده بکارت بهتر است زمانی انجام شود که بدن در آرامش کامل باشد و فرد هیچگونه اضطراب و خستگی را متحمل نشود، بنابراین بهتر است نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی انجام نگیرد. توجه داشته باشید که گاهی پرده بکارت به طور کامل پاره نشده و پس از هر دفعه نزدیکی قسمتی از آن پاره می‌شود و کمی خونریزی می‌کند. خونریزی پارگی پرده بکارت معمولا کم است، اما میزان دقیق آن به جثه و سن دختر بستگی دارد.لازم به ذکر است که برخی از دختران به دلیل داشتن نوعی خاص از پرده بکارت، با نزدیکی عمل پارگی صورت نمی‌گیرد و در این شرایط فرد حتما باید به متخصص و جراح زنان مراجعه کند تا پزشک با روش جراحی پرده بکارت را باز کند.  

نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت

آموزش پاره کردن پرده بکارت

رشته‌های عصبی موجود در پرده بکارت کم بوده و به همین علت فرد در خصوص آرامش جسمی و روانی درد کمتری را تجربه خواهد کرد. زنان بهتر است به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده و همچنین اطلاع داشتن در مورد نوع پرده به متخصص زنان مراجعه نمایند، زیرا در برخی موارد نادر که پرده ضخیم است، احتیاج به عمل جراحی می‌باشد. برخی از فعالیت‌ها مانند انجام ورزش‌های سنگین از جمله ژیمناستیک، برداشتن وزنه‌های سنگین، ضربه‌های شدید در ناحیه واژن مثل لگد خوردن، داخل کردن شیء خارجی به داخل واژن، تصادف و عمل‌های سنگین و وخیم لگن می‌توانند موجب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شوند. خونریزی اندک ناشی از پارگی پرده بکارت تا سه روز پس از نزدیکی، طبیعی است و نگرانی بابت آن وجود ندارد، اما در صورت تداوم باید حتما به متخصص زنان و زایمان مراجعه نمود.

کاربران گرامی، اگر شما اطلاعات بیشتری در مورد آموزش پاره کردن پرده بکارت دارید، لطفا آن را در قسمت دیدگاه برای ما ارسال نمایید. برای انجام این کار، شما می‌توانید به انتهای مقاله آموزش پاره کردن پرده بکارت رفته و اگر با موبایل و تبلت هستید، نظر، نام و ایمیل را یادداشت کرده و با زدن تیک I’m not a robot پیام خود را ارسال کنید و چنانچه با کامپیوتر و یا لپ تاپ هستید در قسمت دیدگاه (انتهای صفحه) نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: https://mag.asanteb.com

‫3.6/5 ‏‫(7 نظر)‬

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

‫15 دیدگاه ها

  1. بهترین روش برای راحت شدن دختر از درد پارگی پرده بکارت … دختر رو برگردونی که بادسنش بالا قرار بگیره دستتو بندازی زیر شرمگاهیش بعد پاهاش رو بهم جفت کنی و حالت ارتجاعی شروع به دخول کنی از فشار کم و رسیدن به ارگاسم و فشار نهایی و زیاد و تمام … قانون دوم نیوتن

  2. سلام، ببخشید من سه ماهه که ازدواج کردم ولی هنوز نتوانستم پرده بمارت رو پاره کنم… یعتی اصلا فرو نمیره
    بخشی از این مسئله به خاطر ترس خانوممه ولی من هیچ رقمه نتونستم با پیش نوازی این مشکل رو حل کنم.
    میشه کمکم کنید؟

  3. سلام.ممنون بابت سایت خوبتون و مطالب مفیدتون. من میخواستم بدونم برای این که مرد بتونه پرده بکارت رو پاره بکنه , آلت تناسلیه مرد حداقلش چند سانت باید باشه تا بتونه این کار رو بکنه؟ ایا این موضوع اصلا مهم هست یا نه؟متشکرم

      1. سلام
        آیا هنگام دخول ، داشتن کاندم ضروریه؟
        نه از بابت پیشگیری از حاملگی.
        از این بابت که خون ، میتونه آلوده باشه و بیماری منتقل بشه؟
        و منطورم از بیماری، hiv و هپاتیت نیست.
        برخورد خون با نوک آلت تناسلی مضر نیست!

        1. بهتره که کاندوم استفاده بشه چون خون حیض بدترین آلودگی رو داره در صورت معمول هم واجبه استفادش بخاطر عدم انتقال بیماری بین زن و شوهر الان بخاطر کمبود جمعیته که ِخوندا ارائه کاندوم هم قدغن کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52