5 مورد از رازهای موفقیت در کسب و کار

رازهای موفقیت در کسب و کار موضوع این بخش از مجله پزشکی آسان طب است. در این بخش 5 ترفند برای موفقیت در کسب و کار را از دیدگاه ریچارد برانسون به شما معرفی می کنیم. امیدواریم از این بخش بهره کافی را ببرید. سعی کنید همه این موارد را در کسب و کار خود به کار ببرید.

رازهای موفقیت در کسب و کار
رازهای موفقیت در کسب و کار

رازهای موفقیت در کسب و کار را بدانید

ریچارد برانسون در کتاب ۲۰۱۲ خود ” مانند یک تازه کار – اسراری که در هیچ دانشکده کسب و کاری آموزش نمی‌دهند چیست؟ ” پنج رمز موفقیت در کار را معرفی می‌کند.

رهبری با گوش دادن از رازهای موفقیت در کسب و کار

برانسون می گوید: مدیران بزرگ تشخیص می دهند که آنها تمام پاسخ ها را ندارند و به ایجاد تیم هایی برای کمک به رشد شرکت مبادرت می کنند. “مطمئنا، شما باید موضع خود را لحاظ کنید، اما هیچ گاه نمی توان دیدگاه های خود را بدون بحث و درجه ای از اجماع به دیگران تحمیل کنید.

در دسترس بودن از رازهای موفقیت در کسب و کار

برانسون می گوید او همواره یک نوت بوک کوچک را با خود حمل می‌کند و هر زمان که در تعامل با کارکنان ویرجین است یادداشت بر می دارد؛ همچنین هنگامی که در حال پرواز با هاپیمایی ویرجین است؛ دوست دارد از مسافران درخواست کند تا در مورد تجربه خود از خطوط هوایی وی بگویند.

رازهای موفقیت در کسب و کار
رازهای موفقیت در کسب و کار

رها کردن کار بدون لذت از رازهای موفقیت در کسب و کار

زمانی که من شرکت خود را در زیرزمین در غرب لندن به راه انداختم، هیچ طرح بزرگ و یا استراتژی وجود نداشت. من قصدی برای ساخت یک امپراتوری کسب و کار نداشتم. من خیلی ساده به دنبال چیزی بودم که مردم با استفاده از آن لذت ببرند و در پایان روز از اینکه عایدی به حد کافی برای پرداختن قبوض بود شکرگزار بودم.

خلاق بودن و متفاوت بودن از رازهای موفقیت در کسب و کار

ریچارد برانسون، ویرجین آتلانتیک را در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت هواپیمایی ثبت کرد با این ایده خلاق که سرویس بسیار متفاوتی به مشتری بدهد. ایده ای که در آن زمان انقلابی بود. هم اکنون نیز وی به دنبال تاسیس ویرجین کهکشانی به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده امکان سفر به فضا است.

غرور سازمانی از رازهای موفقیت در کسب و کار

صاحبان کسب و کار موفق باید تشخیص دهند که کارکنان آنها با ارزش ترین دارایی آنها هستند، و مدیران باید قدردان آنها باشند به گونه ای که کارمندان این موضوع را حس کنند.

 

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از مجله پزشکی آسان طب درباره رازهای موفقیت در کسب و کار تقدیم تان کردیم بهره کافی را برده باشید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا