Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
بدن و خام گیاهخواری شستن فرش تن با آب پاک – مجله آسان طب

بدن و خام گیاهخواری شستن فرش تن با آب پاک

بدن و خام گیاهخواری تحلیل اتفاقات و نحوه برخورد بدن با خام گیاهخواری و پاکسازی‌هایی است که باید انجام دهد. وقتی بدن می‌خواهد خانه تکانی مفصلی انجام دهد، از در و پنجره تا حیاط و اتاق‌ها، تک تک و جزء به جزء به شکل منظم و کاملا با برنامه وارد پاکسازی‌های شگفت انگیزی می‌شود. بدن ما کاملا آگاه است که تاکنون چه بلایی بر سرش آمده لذا بر اساس اولویت‌هایی که هنوز کاملا مشخص نیست برنامه پاکسازی بافتی و کلی را آغاز می‌کند. بیاییم بدانیم پاکسازی بدن یک خام گیاه خوار یعنی چه و به طور ضمنی چگونه انجام می‌شود.

بدن و خام گیاهخواری

بدن و خام گیاهخواری

بدن همانگونه که در کتاب های آسمانی هست تعبیر به گِل شده و این گل برای تازگی، انعطاف و شکل پذیری مناسب احتیاج به آب دارد و این آب الزاما باید آب تمیز و پاکیزه باشد. این یک مثال ساده است برای درک بهتر، اما فرد در مدت سالیان زندگی اش، گل تن خودش را با انواع و اقسام آلودگی ها که از غذا، دارو و آب تا هوای آلوده و فشارهای روانی و عصبانیت ها می‌باشد، پر کرده و در اینجا می شود گفت که بدن مانند یک فرش است که سال های سال تکانده نشده و گرد و غبار و آلودگی در تار و پودش نفوذ کرده است، لذا باید این بدن و این فرش اول از همه شسته شود.

قدیم ها نزدیک عید که می شد مرد و زن روی پشت بام یا در حیاط خانه فرش شویی و قالی شویی داشتند. وقتی می خواهید فرشی را بشویید هیچ وقت با یک لیوان و دو لیوان نمی شود، باید شلنگ آب را بر روی فرش باز کرد تا فرش و استخوان فرش خیس بخورد، آن وقت ها وقتی فرش حسابی خیس می خورد تاید می ریختند و با برس به جان فرش می افتادند و حسابی می ساییدند و در نهایت دوباره آب باز می شد و با یک کاسه مسی بر خلاف خواب کرک فرش محکم می کشیدند تا گرد و خاک و آلودگی از جان فرش بیرون بیاید و در نهایت آب آخر و وقتی آب از روی فرش شسته شده رد می شد، انگار گل هایش را تازه کاشته اند و مثل این بود که فرش نو شده و آماده نقشی تازه شده است. پاکسازی بدن هم مثل شستن همین فرش  است، آب لازم است و دستان پر توان و تحمل و ساییدن و باز تحمل تا رگ و پی بدن مثل تار و پود فرش تمیز بشود.

میوه ها بهترین شوینده‌های بدن

بدن و خام گیاهخواری

در بدن و خام گیاهخواری مهمترین نکته آبی است که با آن بتوان بدن را شست، در عین حال مواد لازم و ضروری را نیز به سیستم سازنده بدن رساند، نکته مهم همین جاست که آب سالم که همراه با املاح و نیازمندی های مفید بدنی باشد چیست. در بررسی 4 عامل اصلی حیاتی گفته شد که آب رکن سوم سلامت است. آب سالم و تمیز، اما آب شرب ما به هیچ وجه این صفت را به همراه خود ندارد. با کلر همراه است و معمولا پر از ذرات است که می توانید به سادگی تجسم آن را در کتری خانه تان ببینید، پس اینجا الزاما آب شرب معمولی نیست. می دانیم بیش از 80 درصد میوه ها و در بعضی محصولات کشاورزی مانند هنداونه تا 95 درصد از میوه، آب به همراه انواع و اقسام ویتامین ها و املاح معدنی و … است که نیاز اولیه و ثانویه بدن را تامین می کنند، در مورد سبزی ها و گیاهانی مانند خانواده کلم ها و زیر زمینی ها مانند سیر و پیاز و… همین مطلب صدق می کند.

پس راهکار پاکسازی بدن با آب حیات بخش میوه ها و سبزیجات تازه همان آبی است که برای شستن فرش لازم است اما نکته مهم در اینجاست که اگر شما شیوه خام گیاه خواری را پیشه کرده اید باید بدانید که با یک لیوان و دو لیوان این فرش تمیز نمی شود در داستان بدن و خام گیاه خواری باید شیر آب را باز کنید و اجازه دهید مداوم آب تازه گیاهی به بدن شما وارد و به وقت لزوم خارج شود. این ورود و خروج مداوم یکی از مهمترین بخش هایی است که برای خام گیاه خواران باید در صدر برنامه ریزی شان باشد پس در بدن و خام گیاهخواری و ابتدای شروع این شیوه تغذیه شما تا حداقل دو تا سه لیتر میوه و آب میوه های آب دار باید در طی روز مصرف نمائید که این رقم در کنار خوردن سالادها و سبزی ها میزان پاکسازی کننده برای بدنتان فراهم می نماید.

پاکسازی در بحث بدن و خام گیاهخواری

بدن و خام گیاهخواری

پاکسازی بدن و خام گیاهخواری به شکل سلول به سلول انجام می شود، ورود آب تازه به بدن و رساندن مواد اولیه حیات بخش که نیازهای سالم و مفید بدن هستند به واسطه جریان های خونی به سلول ها برده شده و سلول ها به واسطه مواد دست اول تازه و مفید شروع به سوخت و ساز می کنند و مواد دفعی و آلودگی های به جای مانده در بدن به مرور با ترکیب هوشمندانه بوسیله خون به مراکز دفعی حمل و دفع اداری می شوند.

در ابتدای شروع خام گیاه خواری ادرار فرد بسیار غلظت و حتی دیده شده تا رنگ قهوه ای هم می‌رسد که این امر مانند شستن لوله بخاری پر از دود است. آب، مواد سالم و چرخه خونی به سرعت دست به کار شده و جرم های رسوب کرده در بدن را شسته و به سیستم های دفعی می رسانند. حتی می تواند در هفته های اول تعرق بدن فرد نیز کمی بوی متفاوت داشته باشد. بدن به هر شیوه ای که بتواند آلودگی ها را از راه خروجی بیرون می ریزد. سوراخ های گوش، بینی، حلق بواسطه خلط ها، روده بزرگ، مثانه، کلیه، سیستم ادراری، اشک و … همه به نوبه خود و بر اساس نوبت پاکسازی بافتی خود را تمیز می کنند. بدن در حین پروسه پاکسازی به شکل هوشمندانه ای مشغول ترمیم هم می شود.

اگر ساده بخواهیم بگوییم مصرف غذای ناسالم هویت بافتی را تغییر داده (همین تغییر هویت بافتی تبدیل به سرطان ها، کلون ها و … می شود) پس بدن در حالت ترمیمی شروع به ترمیم هویتی بافتی می کند که البته آسان طب با توجه به حساس بودن این موضوع در مقاله ای کامل به هویت بافتی اشاره خواهد نمود. مجموع روند پاکسازی آلودگی سلولزی و بازگرداندن و ری استارت هویت بافتی را یکی از معجزات هماهنگی با طبیعت می گویند. بدن آرام آرام به حالت اولیه خود بازمی گردد مانند حالت کودکی ولی باید اضافه شود که این روند پاکسازی کننده به سن، میزان فعالیت های ورزشی، آرامش روانی و … بستگی دارد و سرعت آن با این علت و معلول ها تند و یا کند می شود. ما کیفیت را فدای کمیت کرده ایم، امید است بتوانیم در کنار هم به بدن خود فرصتی تازه بدهیم.

منبع: https://mag.asanteb.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52