Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
آرایش تابستانی و ترکیب رنگ‌های ملایم و جذاب – مجله آسان طب

آرایش تابستانی و ترکیب رنگ‌های ملایم و جذاب

با آغاز فصل گرما و تاثیر حرارت بر پوست صورت و بدن باید تغییراتی در آرایش تابستانی خود بدهیم تا درصد موفقیت ماندگاری میکاپ بالا رفته و همچنین جذابیت ملایم صورت حفظ شود. آرایش تابستانی دارای نکاتی مهم بوده که لازم است یکبار دیگر با هم مرور کنیم. در این مقاله به بررسی رنگ‌های مخصوص فصل تابستان پرداخته و چگونگی انجام میکاپ را در تمامی نواحی چهره بررسی می‌نمائیم.

آرایش تابستانی

بهترین آرایش تابستانی چگونه انجام می‌شود؟

بهترین آرایش برای فصل تابستان، آرایش هالیوودی است که بیشترین تاکید و تمرکز در آن متوجه لطافت و طراوت طبیعی پوست صورت بوده و سایر نواحی چهره به شکلی ملایم و با استفاده از رنگ هایی نزدیک به زمینه پوست آرایش می شود. در آرایش تابستانی باید تاثیر حرارت بر پوست صورت را در نظر گرفته و از لوازمی برای آرایش استفاده نمود که کمترین چربی و سنگینی را دارا می باشند. بهترین پیشنهاد برای پوشش دادن یکدست پوست، استفاده از کرم های ضد آفتاب دارای تناژ رنگی بوده که می تواند علاوه بر صاف و زیبا نمودن سطح پوست صورت، از اثرات زیان بار اشعه خورشید جلوگیری نماید. بنابراین بهتر است جهت آرایش تابستانی توجه خود را معطوف به کرم ضد آفتاب یا لیکوئیدهای سبک و ضد حساسیت معطوف نمائیم تا در اثر گرما و حرارت، زیرسازی پوست دچار خدشه نشود. همچنین استفاده از رنگ هایی نزدیک به رنگ پوست برای آرایش چشم و لب توصیه می شود.

در آرایش تابستانی جهت تکمیل آرایش خود می توانید از تزئینات جانبی استایل خود استفاده نمائید. به عنوان مقال استفاده از عینک های آفتابی با شیشه تیره تر از آرایش بهاری می توان از چشم ها مراقبت نموده و از طرفی بر جذابیت خود افزود. زیورآلات رنگی و متناسب با رنگ اصلی لباس نیز می تواند جالب و تاثیرگذار باشد. هدبندها یا کلاه های فانتزی مخصوص این فصل نیز در نوع و سبک خود تاثیرگذار و جالب توجه است. همچنین استفاده از عطر باید به شیوه ای باشد که کمترین سنگینی و شیرینی را دارا باشد. آسان طب به شما توصیه می کند در فصل تابستان بهتر است از عطرهایی سرد و ملایم استفاده نمائید تا جذابیت و وقار شما حفظ شود.

مرور رنگ‌های آرایش تابستانی

آرایش تابستانی

رنگ های موجود در آرایش تابستانی باید ملایم و شیک باشد. این فصل مخصوص میکاپ هایی ملایم با درخشندگی متوسط است و چون بعد از لطافت پوست بیشترین تمرکز در ناحیه چشم هاست باید با استفاده از رنگ های تیره و جذاب، زیبایی چشم ها را تکمیل نمود. استفاده از رنگ های دودی، قهوه ای سوخته، زیتونی تیره، بلوطی و… در ناحیه چشم ها برای آرایش تابستانی توصیه می شود. همچنین رنگ هایی مانند هلویی، صورتی ملایم، بژ، کرم پودری، کالباسی ملایم و… برای آرایش تابستانی لب ها فوق العاده زیبا و چشمگیر است. همچنین می توان برای تست کردن رنگ های جدید رژلب در فصل تابستان به سراغ رنگ هایی مانند مرجانی نارنجی، صورتی مرجانی، قرمز آجری، کهربایی، صورتی میوه ای، قرمز لاله ای و… رفت. استفاده از این رنگ ها برای آرایش تابستانی لطافت و نشاط چهره شما را تکمیل خواهند نمود.

چگونگی زیرسازی پوست در آرایش تابستانی

جهت زیرسازی پوست در آرایش تابستانی بهتر است در ابتدا حتما از کرم های مرطوب کننده پوست استفاده نمائید تا پوست صورت شما دچار خشکی نشود. سپس کرم ضد آفتاب توصیه شده و در صورت تمایل به استفاده از کرم پودر، بهتر است از لیکوئید همرنگ با پوست طبیعی خود استفاده نمائید. برای فیکس کردن زیرسازی بر پوست صورت، بهتر است به وسیله یک قلم موی میکاپ ( برس بزرگ رژگونه ) اندکی پودر فیکس همرنگ و یا پنکیک را به صورت جزئی بر صورت خود پخش نموده و در انتها با برس کنترلر یکدست نمائید. چند دقیقه مکث نموده و سپس به آرایش بپردازید.

آرایش تابستانی چشم‌ها

پس از یک زیرسازی سبک بر روی پوست پلک ها می توان با استفاده از یک قلم موی میکاپ (قلم شماره 8 میکاپ) سایه چشم منتخب را به آرامی بر پلک ها زده و به شکلی کشیده فید نمائید. سپس خط چشم مشکی را نازک و باریک در لا به لای مژه ها کشیده و از مژه مصنوعی تکی استفاده نمائید. اما بهترین آرایش تابستانی برای چشم ها، آرایش اسموکی (دودی) می باشد. سایه دودی مات را به شکل گربه ای بر پلک ها کشیده و با دقت فید می کنیم. در این آرایش می توان از مژه مصنوعی یک تکه با گوشه های کشیده استفاده نمود تا جذابیت بیشتری در ناحیه چشم ها ایجاد شود.

آرایش تابستانی لب‌ها

آرایش تابستانی

انتخاب رنگ رژلب در آرایش تابستانی بسیار مهم و حیاتی است. همانطور که با هم مرور کردیم باید در نهایت ملایمت مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از رنگ هایی نزدیک و شبیه به رنگ پوست بسیار عالی است و همچنین اگر طرفدار میکاپ های شیک هستید می توانید از برق لب هایی با انواع تناژ رنگی استفاده نمائید تا زیبایی چهره شما دو چندان شود.

آرایش تابستانی گونه‌ها

مرحله رژگونه زدن در تابستان باید بسیار سطحی و محو انجام شود. انواع رنگ های هلویی، گلبهی، صورتی ملایم و… می تواند جذابیت صورت شما را تامین نموده و رنگ و رویی طبیعی در چهره شما ایجاد نماید.

آرایش تابستانی ناخن‌ها

دست ها در فصل تابستان باید زیبا و لطیف باشد، برای همین امر باید به سراغ رنگ های شیک و عمیق رفت. از طرفی می توان به سراغ مدل های جدید در کاشت ناخن رفته و حتی لاک جلیش (ژلیش) را که دارای طیف وسیعی از رنگ های بی همتاست امتحان نمود. رنگ لاک ناخن در فصل تابستان معمولا شامل: صورتی براق، زرد پر انرژی، آبی رویال، آبی طوسی، سبز چمنی، یاسی مات، یاسمنی روشن، لیمویی خوشرنگ، فیروزه ای و… می باشد. این رنگ ها بیشترین زیبایی و تاثیرگذاری را در آراستگی ناخن های شما در فصل تابستان ایجاد خواهند نمود.

آراستگی استایل در تابستان

همه ما می دانیم که در فصل تابستان باید به سراغ رنگ های روشن و شاد برویم تا از تمرکز حرارت بر پوست بدن جلوگیری نمائیم، همچنین جنس لباس نیز باید سبک بوده تا دچار تعریق بیش از حد نشویم. بهتر است از پارچه های لینن یا پنبه ای استفاده نمائیم. به همین دلیل توصیه ما به شما این است برای آراستگی استایل خود در فصل تابستان بهتر است از رنگ هایی مانند سفید، سبز روشن، پرتقالی، لیمویی، کاهویی، صورتی، قرمز روشن و… استفاده نمائید.

آراستگی مو در تابستان

آرایش تابستانی

تابستان فصل مدل های شیک و جذاب برای موهاست و آراستگی موها به وسیله انواع رنگ موی شیمیایی تکمیل خواهد شد. مدل هایی کوتاه و فشن بر روی شانه ها و یا مدل های اروپایی که بیشترین مانور را بر برش های چشمگیر و سر قیچی های استادانه خواهند داشت. بنابراین بهتر است سری به آرایشگر موهای خود زده و یک مدل زیبا و جذاب را برای آراستگی موهای خود در تابستان انتخاب نمائید. از طرفی می توانید انواع رنگ های جذاب را بر موهای خود امتحان نموده و از زیبایی حاصله نهایت لذت را ببرید. رنگ موهای مخصوص آرایش تابستانی موها شامل: بلوند دودی، عسلی گرم، قرمز مسی، نقره ای یخی، مرواریدی، رزگلد، بلوند بژ، ماهاگونی، قهوه ای مسی و… می باشد.

منبع: https://mag.asanteb.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35