Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
حرکت هنرمندانه قیچی آرایشگری در کوپ بهاری موها – مجله آسان طب

حرکت هنرمندانه قیچی آرایشگری در کوپ بهاری موها

کوپ بهاری موها باید با نهایت هنرمندی انجام شود چرا که در آغاز بهار و با گذشت روزها و ماه‌های دلپذیر این فصل ملایم و معتدل، موهای افراد باید تنفس کرده و فرصتی دوباره جهت ترمیم و رشد مجدد را در اختیار داشته باشند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی بهترین مدل‌ها برای کوپ بهاری پرداخته و پیشنهادهایی جالب و جدید را برای آرایش موها در این فصل از سال ارائه دهیم.

کوپ بهاری

مراقبت از مو قبل از کوپ بهاری

در فصل بهار باید بیشترین مراقبت را از موهای خود به عمل آورید. همانطور که می دانید موها در فصل زمستان دچار خشکی و کم آبی شده و بنابراین برای احیای مجدد در فصل بهار باید به سراغ انواع روش های خانگی جهت تغذیه موهای خود بروید. بهتر است جهت خشک کردن موهای خود از سشوار صرف نظر کرده و موهای خود را پس از استحمام با جریان هوای طبیعی خشک نمائید. از طرفی می توانید به سراغ انواع ماسک مو گیاهی رفته و ریشه و ساقه موهای خود را تقویت نمائید. انواع مختلفی از سرم مو برای حالت های مختلف اعم از خشک یا چرب وجود داشته که می تواند حالت موهای شما را بهتر کند. از طرفی می توان با تغییر رنگ موها از تیره به روشن جلوه ای ملایم تر در چهره و موها به وجود آورد. شما به هر ترتیبی که شده باید وضعیت موهای خود را هماهنگ با آب و هوا و شرایط ویژه فصل بهار کنید تا بتوانید از کوپ بهاری خود بیشترین زیبایی را بهره مند شوید.

پیشنهاد آرایشگر برای کوپ بهاری

کوپ بهاری

همه ساله مدل های جدیدی جهت کوپ بهاری پیشنهاد می شود که می توان بر روی انواع مختلف مو امتحان کرده و زیبایی متفاوتی را تجربه نمود. در ادامه قصد داریم این مدل های جدید را معرفی کرده تا علاقمندان بتوانند با انتخاب های جدیدتری مواجه شده و از مدرن ترین روش ها مطلع شوند. آسان طب توجه شما را به این مدل های جدید جلب می نماید:

مدل‌های بلند فشن مخصوص موهای ضخیم

این مدل کوپ بهاری مخصوص خانم هایی است که دارای موهای ضخیم با حجم متوسط می باشند. طول موها به اندازه پایین شانه ها بوده و تقریبا لایه ضخیمی در پشت موها با زاویه صفر کوتاه شده و با حجم بالایی اندکی خرد خواهد شد. سپس در اطراف صورت و با شیب ملایم موها را خرد می کنیم. بسیاری از ستاره های سرشناس سینما از این مدل کوپ بهاری تبعیت می نمایند.

مصری بلند مخصوص موهای نازک

این مدل کوپ بهاری مخصوص موهایی بسیار نازک و ابریشمی بوده که حجم کمی دارند. طول موها تا روی شانه ها خواهد بود و تفاوت آن با مدل مصری کلاسیک، وجود لایه های خرد شده بالایی با زاویه 30 درجه می باشد که موها را در ناحیه انتهایی اندکی پر حجم و زیبا نشان دهد. همچنین یک هایلایت مسی قهوه ای می تواند زیبایی حیرت انگیزی در این کوپ بهاری ایجاد نماید.

کوپ بهاری کوتاه

کوپ بهاری

همانطور که از نام این کوپ بهاری پیداست می توان دریافت که قد موها در این کوپ باید تا بلندی گردن باشد و بیشترین مانور آرایشگر بر روی چتری مو و استفاده از قیچی پیتاژ جهت کم حجم نمودن موها در اطراف گردن و تیز کردن نوک انتهایی موها باشد. چتری کج نوک تیز به طوری که قد چتری تا روی چشم ها را پوشانده و حجم موها به وسیله پیتاژ در اطراف گردن بسیار نازک و دلپذیر شود. این کوپ بهاری نیز مخصوص موهای نرم و ابریشمی بوده و بهترین رنگ مو نیز می تواند انواع بلوند باشد.

کوپ لایه لایه

این کوپ بهاری با شکلی لایه لایه از پایین خرد شده و تا فرق و بالای سر به کوتاه ترین حالت خود برسد. قد موها به اندازه بلندتر از شانه بوده و رنگ موها نیز می تواند انواع بلوند آفتابی یا مسی آتشین رنگ آمیزی شود. چتری موها نیز تا ناحیه پایین تر از ابروها تنظیم خواهد شد.

کوتاه، پرحجم و تیز

در این مدل کوپ بهاری ، موها در پشت گردن کوتاه بوده و در قسمت های طرفین و بالای سر گرد و پر حجم خواهد بود. چتری موها نیز کوتاه و کج بوده و نوک انتهایی موها در کل سر باید تیز و نازک باشد. وجود رگه های هایلایت به رنگ های فانتزی تند می تواند این کوپ بهاری را زیباتر از هر زمانی نماید.

مدل‎های اروپایی و جلوه‌گری رنگ‌های قهوه‌ای

کوپ بهاری

این کوپ های جدید می توانند زیبایی موها را چندین برابر نموده و پس از براشینگ حالتی فوق العاده اسپرت و دخترانه را در موها ایجاد نمایند به شرط آنکه قیچی آرایشگر شما به طرزی هنرمندانه عمل نموده و مطابق با کوپ انتخابی شما در ژورنال باشند. این سبک ها معمولا با تکیه بر پیتاژهای بسیار در نوک موها و یا کاهش حجم موها می تواند موفقیت حاصله را تضمین نماید. در این مدل های بهاری معمولا طول موها تا روی شانه ها یا کوتاه تر بوده و رنگ های قهوه ای طبیعی می تواند زیبایی آن را تا حد قابل قبولی افزایش دهد.

مدل‌های فشن

این مدل ها نیز از انواع کوپ های اروپایی بوده و تابع سلیقه شخصی و زوایای ابداعی می باشند. در هر قسمت از سر می توانند لایه لایه خرد شده و حجم موها را کاهش یا افزایش بدهند. این مدل ها مخصوص خانم هایی است که دارای موهایی صاف و بدون حالت می باشند. بنابراین به سراغ جدید ترین ژورنال های کوپ بهاری رفته و مدرن ترین ها را انتخاب نمائید.

مدل‌های خطی

کوپ بهاری

در این مدل های کوپ بهاری استفاده از تکنیک پیتاژ مجاز نبوده و انتهای موها در تمامی سر حالتی صاف و خطی خواهند داشت. در ناحیه چتری یا پشت سر نیز قیچی آرایشگر کاملا صاف و بدون حالت، موها را فرم داده و در تمامی مدت زمان کوپ، به هیچ عنوان از حجم موها کاسته نخواهد شد. معمولا طرفداران این سبک باید آرایشی مطابق با کوپ بهاری خود انتخاب نموده و از سبک های کلاسیک پیروی نمایند تا هم خوانی و هماهنگی کاملی میان موها و میکاپ صورت برقرار شود.

مدل‌های نامتقارن و وجود رنگ‌های شیک

این مدل ها از دیر باز مخصوص خانم هایی با روحیه جوان و سرشار از انرژی بوده و تا به امروز نیز همچنان در بالای فهرست انواع کوپ بهاری قرار دارند. همانطور که از نام این کوپ بهاری می توان حدس زد، قد موها در طرفین صورت نامتقارن بوده و یکطرف آن از دیگری بلندتر خواهد بود مشروط بر آن که بیش از بلندی گردن نباشد. وجود رنگ های شیک و مدرن نیز می تواند زیبایی این کوپ بهاری را افزایش دهد.

منبع: https://mag.asanteb.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52