Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
میکاپ اروپایی مخصوص خانم‌های امروزی و شیک – مجله آسان طب

میکاپ اروپایی مخصوص خانم‌های امروزی و شیک

یکی از زیباترین سبک‌ها برای آرایش چهره، میکاپ اروپایی بوده که بیشترین توجه و تمرکز در این سبک، بر روی سلامت و زیبایی پوست و موها بوده و از کمترین مواد آرایشی جهت زیباسازی چهره استفاده خواهد شد. شیوه استفاده از رنگ‎‌ها در میکاپ اروپایی از حالت و ملاحت طبیعی فرم چهره تاثیر گرفته و میکاپ آرتیست با ایجاد تغییراتی اندک در صورت شخص باعث به وجود آوردن بیشترین میزان زیبایی خواهد شد. در این مقاله به بررسی میکاپ اروپایی پرداخته و مشخصات یک آرایش اصیل اروپایی را بازگو می‌نمائیم.

میکاپ اروپایی

میکاپ اروپایی برای خانم‌های خوش سلیقه

با توجه به این نکته که در میکاپ اروپایی بیشترین تمرکز در مرحله زیرسازی وجود خواهد داشت باید بدانیم که استفاده از رنگ های آرایشی در این شیوه بسیار محتاطانه و ملایم خواهد بود. چنین امری سبب ساز چهره ای لطیف همراه با آرایشی لایت و محو بوده و همین نکته به معنای این است که طرفداران این سبک آرایشی را خانم های خوش سلیقه و شیک تشکیل خواهند داد. رنگ ها در این سبک بیشتر شبیه به رنگ های آرایش بهاری بوده و تمایل به رنگ گلگون یا مهتابی چهره خواهند داشت. بهترین حالت در میکاپ اروپایی استفاده سطحی از انواع کرم پودر یا پودر فیکس بوده و بهتر است از هرگونه مدل های فانتزی در آن اجتناب شود. آسان طب از علاقمندان به این سبک آرایشی دعوت می کند ادامه مقاله را مطالعه فرمایند.

رنگ‌هایی لایت و چشمگیر

زیباترین رنگ ها برای میکاپ اروپایی معمولا رنگ های گرم یا سرد در لاین متوسط یا روشن بوده و بهترین پیشنهاد برای رنگ رژلب شامل انواع رزی، رزگلد، مرجانی لایت، صورتی پاستلی و امثال این رنگ ها می باشد. همچنین سایه چشم در میکاپ اروپایی بهتر است از رنگ هایی مانند کرم پودری، بژ، قهوه ای شکلاتی، نسکافه ای، دودی و… انتخاب شود تا حالت جذاب و دلنشین چشم ها حفظ شده و نگاه شخص حالتی گیرا پیدا نماید. باقی رنگ های آرایشی نیز مانند رنگ فون زمینه و یا انواع رژگونه نیز باید از میان رنگ هایی طبیعی و متناسب با رنگ طبیعی پوست انتخاب شده تا طراوت و زیبایی پوست شخص را به معرض نمایش بگذارد.

میکاپ اروپایی و درخشندگی ملایم رژلب

میکاپ اروپایی

در یک میکاپ اروپایی به هیچ وجه مجاز نیستیم از رنگ های تند برای آرایش لب ها استفاده نمائیم بلکه زیباترین رنگ های رژلب در این آرایش همانند رنگ طبیعی گل ها و شکوفه های بهاری بوده و باید درخشندگی ملایمی در این ناحیه ایجاد نمایند. هدف ما از این میکاپ نشان دادن زیبایی های طبیعی صورت می باشد بنابراین بهتر است از هرگونه رنگی که در چهره سبب حالت ماسک گونه ایجاد کند پرهیز نمائیم. برق لب های اروپایی نیز که شامل تناژهای مختلف رنگی همچون قرمز، صورتی، مرجانی، یاسی و… می باشند نیز می توانند به تنهایی و بدون استفاده از مداد لب به زیبایی چهره بیفزایند. ناگفته نماند که اگر علاقمند به انواع روش های گریم لب در میکاپ اروپایی می باشید بهتر است از مدادهایی استفاده نمائید که رنگ آنها بسیار شبیه به رنگ پوست لب باشد.

سایه چشم‌هایی مات به سبک میکاپ اروپایی

در میکاپ اروپایی معمولا از سایه های براق استفاده نمی شود بلکه به طرزی جالب توجه به وسیله رنگ های ملایم به رفع عیوب ظاهری چشم ها پرداخته و شکلی جذاب و دیدنی در ناحیه چشم ها ایجاد می شود. به این معنا که با ملایم ترین رنگ ها می توان بیشترین تغییرات را در چشم ها ایجاد نمود. بهتر است جهت اطلاع از چگونگی انجام این مرحله به مقاله گریم چشم در همین سایت مراجعه فرمائید. خط چشم نیز در میکاپ اروپایی به گونه ای کشیده می شود که تنها به واضحتر نشان دادن خط طبیعی چشم ها کمک کند. در نهایت باید بدانید که مژه مصنوعی مورد استفاده در میکاپ اروپایی نیز می تواند از میان مژه های تک یا سه شاخه انتخاب شده و یا از مژه های تکه ای که به حالت نیمه هستند استفاده شود.

رژگونه رنگ پریده و مطابق با مد روز

میکاپ اروپایی

برای آرایش گونه ها در میکاپ اروپایی از رنگ های ملایم استفاده می شود. برخی از این رنگ ها حالتی رنگ پریده و جذاب در چهره ایجاد می نماید که همواره مطابق مد روز بوده و دارای طرفداران خاص خود می باشد. اما اگر به هر دلیلی علاقمند به این نوع از رژگونه ها نیستید می توانید اندکی رنگ رزی یا هلویی به گونه های خود بدهید.

پوست سالم و درخشان جهت میکاپ اروپایی

هیچ شیوه ای در آرایش نمی تواند جایگزین سلامت و طراوت طبیعی پوست انسان باشد. حتی اگر از سنگین ترین تکنیک های گریم زیبایی نیز استفاده شود باز هم با لطافت طبیعی پوست قابل قیاس نخواهد بود. بنابراین اگر یکی از طرفداران میکاپ اروپایی هستید بهتر است به فکر استفاده از انواع ماسک زیبایی پوست و یا ماسک ضد چروک خانگی و… باشید تا بدین ترتیب دارای پوستی درخشان، صاف و زیبا شوید.

سایه چشم به جای خط چشم

هیچگاه نمی توان زیبایی سایه چشم را با انواع مدل های خط چشم جایگزین نمود چرا که همواره تکنیک های سایه چشم می تواند زیبایی بیشتری برای چشم ها ایجاد نماید مخصوصا اگر نوع آرایش شما، از میکاپ دودی تبعیت نموده و ناحیه لب ها محو و لایت آرایش شده باشد. بنابراین بهتر است انواع مدل های سایه چشم را فرا گیرید تا بتوانید در مواقع ضروری، مرحله خط چشم را حذف نموده و به جای آن با سایه به چشم ها فرم دهید.

پرهیز از آرایش رنگارنگ

میکاپ اروپایی

در میکاپ اروپایی نظم و مقررات آرایشی بسیار مهم و حساس بوده و به همین دلیل است که در این سبک آرایشی هرگز شاهد آرایش های رنگارنگ نخواهیم بود مگر اینکه با یکی از آن مدل های فشن رو به رو باشیم. تقسیم وزن و هارمونی رنگ ها نیز به خوبی در آن رعایت شده و هماهنگی کاملی میان رنگ لب ها، چشم ها و گونه ها وجود خواهد داشت.

آرایش مونوکروم بژ در میکاپ اروپایی

یکی از بهترین انتخاب ها جهت میکاپ اروپایی تبعیت از شیوه آرایش مونوکروم بژ می باشد. این رنگ حالتی جذاب و مرموز در چهره ایجاد کرده و نواحی مختلف صورت شخص به وسیله انواع رنگ ها در خانواده رنگی بژ آرایش خواهد شد. رنگ هایی مانند رزگلد یا صورتی و بنفش نیز می توانند پیشنهاد هایی جالب و مطابق با مد روز برای آرایش مونوکروم باشند به شرطی که ملایمت و هنرمندی در آن حفظ شود.

آراستگی موها در میکاپ اروپایی

یکی از مهم ترین و حساس ترین مرحله در میکاپ اروپایی، آرایش موها به شیوه اروپایی می باشد. معمولا این آرایش تمایل به مدل های باز یا باز و بسته داشته و حجم وسیعی از موها بر شانه ها رها خواهند بود. انواع شیوه های حلقه کردن مو یا مدل های کلاسیک در شینیون نیز از زیر مجموعه های این سبک آرایشی می باشند. سادگی و شیک بودن در مدل مو، از مشخصات بارز و شاخص در میکاپ اروپایی می باشد.

منبع: https://mag.asanteb.com

‫5/5 ‫(1 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35