Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
نکته های آرایش چشم و ایجاد زیباترین حالت ممکن – مجله آسان طب

نکته های آرایش چشم و ایجاد زیباترین حالت ممکن

توجه و بکارگیری نکته های آرایش چشم می‌تواند سرعت عمل ما را در میکاپ چشم‌ها افزایش داده و بدون نیاز به استفاده از رنگ‌های سنگین و تند آرایشی، زیبایی چشمگیری را در ناحیه چشم‌ها و در نتیجه تمرکز نگاه ایجاد نماید. بسیاری از خانم‌ها با چگونگی انجام آرایش آشنا بوده و به طور روزانه اقدام به این عمل می‌نمایند اما درصد بسیار کمی از افراد از چگونگی میکاپ صحیح چشم‌ها و نکته های آرایش چشم اطلاع دارند. این مقاله اختصاص به این نکات مهم داشته و شما را با چگونگی انجام بهترین روش‎ها در میکاپ چشم آشنا خواهد ساخت.

نکته های آرایش چشم

توجه به موارد اصلی در نکته های آرایش چشم

مرور یکسری از مهمترین نکته های آرایش چشم سبب می شود تا زیباترین حالت را در فرم چشم هایمان ایجاد نمائیم. از طرفی با رعایت این نکات می توان دوام و ماندگاری میکاپ را در این ناحیه افزایش داده و از بهم ریختگی میکاپ در این ناحیه جلوگیری نمود. آسان طب توجه شما را به این نکته های آرایش چشم جلب می نماید:

  • استفاده از لایه ای کرم پودر و پودر فیکس بر پلک بالایی، سبب افزایش دوام میکاپ چشم خواهد شد.
  • استفاده از بیس سایه چشم نیز می تواند ماندگاری سایه چشم را به طرزی شگفت انگیز افزایش دهد.
  • استفاده از سایه دودی در میکاپ اسموکی می تواند به تنهایی یک آرایش کامل باشد.
  • به عنوان رنگ پایه در سایه چشم می توانید یک رنگ روشن را از خط مژه ها تا زیر ابرو بکشید. سپس به وسیله سایه چشم تیره به گوشه خارجی چشم ها فرم دهید.
  • در هنگامی که عجله دارید می توانید تنها از سایه پایه استفاده کرده و در انتها یک لایه سبک ریمل بزنید.
  • کرم پودر مورد استفاده بر پلک ها باید همرنگ فون زمینه انتخاب شود.
  • به فراخور موقعیت می توانید از انواع ریمل حجم دهنده، فر کننده، بلند کننده مژه ها و… استفاده نمائید.
  • در صورت وجود حجم اضافی ریمل بر روی مژه ها به وسیله شانه ظریف آن را مرتب نمائید.
  • در هنگام استفاده از کرم مرطوب کننده قبل از میکاپ، مراقب باشید که کرم بر روی مژه ها مالیده نشود.
  • استفاده از خط چشم رنگی در میکاپ های فانتزی می تواند به جذابیت چشم های شما بیفزاید.
  • حجم کمتری از ریمل را به مژه های پایینی خود نسبت به مژه های بالایی استفاده نمائید.

چگونه سایه چشم بزنیم؟

نکته های آرایش چشم

قبل از هر چیز لازم است که فرم چشم های خود را بشناسید چرا که هر چشمی برای خود فرم و حالت جداگانه ای از سایه چشم را می طلبد. یکی از مهمترین نکته های آرایش چشم اهمیت دادن به گریم چشم ها بوده که در آن نسبت به رفع عیوب ظاهری چشم ها اقدام خواهد شد. جهت اطلاع از چگونگی گریم چشم به مقاله ای با همین عنوان در سایت مجله پزشکی آسان طب مراجعه فرمائید. بهترین حالت برای سایه چشم زدن استفاده از دو رنگ تیره و روشن از یک رنگ اصلی و یکسان می باشد. در مرحله اول، زیرسازی مناسب را برای چشم ها انجام دهید سپس رنگ روشن را از خط مژه ها تا زیر ابرو بکشید. در مرحله بعدی باید با استفاده از رنگ تیره به گوشه های خارجی چشم ها فرم دهید. سپس از خط چشم و ریمل استفاده نمائید. جالب است بدانید استفاده از انواع قلم موی میکاپ برای سایه زدن، شانس موفقیت شما را افزایش داده و سرعت عمل را به طرزی جالب بالا خواهد برد. بنابراین در هنگاهی که عجله دارید می توانید از قلم موی دسته بلند سایه استفاده کرده و در مدت زمانی کوتاه فرم دلخواه را در چشم ها ایجاد نمائید.

چگونه از خط چشم استفاده نمائیم؟

مهمترین موضوع در بحث نکته های آرایش چشم ، ایجاد ظریف ترین خطوط و سایه کاریها در این ناحیه می باشد. به همین دلیل فراموش نکنید که در هنگام کشیدن خط چشم، از لابه لای مژه ها شروع کنید تا این قسمت به طور کامل پر شود. وجود خط سفید بین مژه ها و خط چشم آرایشی، حالتی نازیبا ایجاد می نماید. اگر می خواهید فرمی کشیده در چشم ها ایجاد نمائید باید از تاکید بیش از حد در گوشه داخلی چشم ها بپرهیزید. در بسیاری از موارد حالت گربه ای یا خط چشم کلاسیک می تواند بیشترین جذابیت را برای چشم ها به ارمغان بیاورد.

آرایش چشم مخصوص خانم‌های عینکی

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به طور دائم از عینک استفاده می کنید، باید به نکته های آرایش چشم توجهی ویژه نمائید. به عنوان مثال اگر فریم عینک شما تیره باشد نباید از سایه چشم های رنگی استفاده نمائید. بهتر است تنها به استفاده از مقدار کمی ریمل اکتفا نمائید. آرایش ابروها را بیشتر از چشم ها مد نظر قرار دهید. به هین دلیل بهتر است به مقاله اصلاح فرم ابرو در همین سایت مراجعه نمائید. همچنین بهتر است از ریمل هایی که مژه ها را فر کرده و حالتی به سمت بالا ایجاد می نمایند استفاده نمائید.  

استفاده مرتب از کرم دور چشم

نکته های آرایش چشم

اگر خواهان چشم هایی زیبا و پوستی شاداب و بدون چروک در اطراف چشم خود می باشید نباید استفاده از کرم دور چشم خود را فراموش کنید. بهتر است برای انتخاب بهترین و مناسب ترین کرم دور چشم ، به یک متخصص پوست مراجعه کرده و مشاوره نمائید. بدین ترتیب می توان از کیفیت و مرغوبیت این محصول اطمینان حاصل نمود.

این نکته های آرایش چشم را به خاطر بسپارید

  • فرم چشم های خود را بشناسید و گریم مناسب را برای حالتی رتوش شده در چشم ها انجام دهید.
  • جهت ایجاد خط چشم متقارن بهتر است در مقابل آینه سر را به سمت بالا گرفته و هم زمان به پایین نگاه کنید.
  • برای زیر ابروهای خود از مداد یا سایه روشن و مات استفاده کنید.
  • جهت درشت نشان دادن چشم ها می توان از مقداری سایه روشن در بالای آرک ابرو استفاده نمود.
  • خط چشم پایین را به حالت نقطه چین بکشید.
  • از مداد آرایشی سفید یا مشکی برای ریز یا درشت نشان دادن چشم ها استفاده نمائید.
  • در هنگامی که عجله دارید از خط چشم مایع استفاده نکنید.
  • استفاده از قلم مناسب میکاپ را برای آرایش چشم ها فراموش نکنید.

منبع: https://mag.asanteb.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35