کاربرد قرص ال – آرژینین قرص افزایش قد در بدن

قرص ال – آرژینین L-Arginine ( قرص افزایش دهنده قد ) حاوی میکروکریستالین سلولز ، پی وی پی ، منیزیم استئارات و ال – آرژینین هیدروکلراید است . این قرص فواید زیادی دارد و به عنوان قرص افزایش دهنده قد شناخته شده است .

از فواید قرص ال – آرژینین می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن ، دیر خسته شدن ، تحریک ترشح هورمون رشد و افزایش قد ، و عضله سازی قوی اشاره کرد . روش مصرف قرص ال – آرژینین به این صورت است که باید هر روز یک عدد از این قرص را با یک لیوان آب میان وعده های غذایی استفاده کرد . این نکته را باید تذکر دهیم که افراد مبتلا به نارسایی کلیوی ، شخص باردار و کسانی که در دوران شیردهی هستند قبل از مصرف این قرص حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

قرص ال – آرژینین
قرص ال – آرژینین

اطلاعاتی درباره قرص قرص ال – آرژینین

ارژنین در چه منابعی وجود دارد ؟ این ماده در دانه های روغنی مانند بادام ، بادام زمینی و آجیل به شدت زیاد است . شکلات و کشمش هم از این ماده بی بهره نیستند . به گزارش آسان طب ، آرژنین از گروه امینو اسیدهای نیمه ضروری  است که سبب اتسعاع عروق خواهد شد . همچنین باید بدانید آرژنین ماده اولیه و اصلی گاز تیتریک اسید می باشد . این ماده منجر به افزایش تولید هورمون رشد و دفع سموم تولید شدن در بدن می باشد  و سیستم دفاعی بدن در مقابل امراض تقویت میکند .

مقدار مصرف و اثرات جانبی قرص ال – آرژینین

اشخاصی که  بیماری قلبی دارند و  از مشکلات روحی روانی رنج می برند برای مصرف  قرص ال – آرژنین حتما حتما با پزشک مشورت کنند . همچنین استفاده بیش از حد از قرص ال – آرژینین سبب حالت تهوع و اسهال خواهد شد . هنوز مشخص نشده چه مقدار از این دارو برای بدن جواب می دهد . بنابراین خودتان باید امتحان کنید و به نتیجه برسید .

مثلا یک هفته یک مقدار کم از این دارو را بخورید ، اگر دیدید اثرات جانبی ندارد و موثر است  مقدار ان را افزایش بدهید . شما باید مقداری از این دارو بخورید که اثرات جانبی ان خیلی کم باشد .آرژینین به صورت تزریق وریدی برای تحریک آزاد سازی هورمون رشد از هیپوفیز و همچنین به عنوان کمک تشخیص در مواردی نظیر کم کاری هیپوفیز ، عمل برداشتن هیپوفیز ، کوتولگی با منشاء هیپوفیزی و آکرومگالی مصرف میشود.از عوارض جانبی این دارو می توان به سردرد ، بی حسی ، کاهش پلاکمت خون و تهوع اشاره کرد .

قرص ال – آرژینین
قرص ال – آرژینین

قرص ال – آرژینین از جمله قرص هایی است که برای افزایش قد استفاده می شود و فواید و عوارض خاص خود را دارد که در این بخش به ان اشاره کردیم. یادتان باشد کسانی که مشکلات روانی دارند نباید بدون اجازه پزشک این دارو را مصرف کنند. همچنین برای بیماران قلبی خطرناک است.

گردآوری : https://mag.asanteb.com

 

‫3.8/5 ‏‫(5 نظر)‬

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا