درمان افسردگی سودا و درمان افسردگی بلغم

درمان افسردگی موضوع این بخش از سایت اسان طب است. ولی ایا می دانید که افسردگی بنا بر سودا یا بلغم بودن ان علایم و راههای درمان مختلفی دارد؟ مثلا کسانیکه افسردگی سودا دارند نباید از راههای درمان افسردگی بلغم استفاده کنند و ما اکثرا از این موضوع اگاه نیستیم. در این بخش با دقت به علایم و نشانه های افسردگی سودا و بلغم توجه کنید تا در مواقع لزوم راه درمان خاص خودش را امتحان کنید.

درمان افسردگی سودا و درمان افسردگی بلغم

درمان افسردگی سودا یا درمان افسردگی ناشی از سودا

الف) به گزارش آسان طب برای درمان افسردگی سودا باید سرکه انگبین که شامل (2 لیوان عسل+2لیوان عرق نعنا+1 لیوان سرکه انگور طبیعی) است را از قبل اماده کنید . سپس یک سوم لیوان از ان را ریخته و بقیه اش را آب بریزید. یک ساعت بعد از شام به مدت 40 الی 120 شب از این ترکیب میل کنید تا نتیجه بگیرید.

ب) یکی دیگر از راههای درمان افسردگی سودا استشمام عطر گرم مثل یاس، نرگس ،محمدی، مریم ،مشک و… است .برای اینکار باید عطرها را شبها به مدت 40 الی 120 شب جلوی بینی تان بمالید.

ج) همچنین طبق امار بدست امده برای درمان افسردگی سودا میتوانید روغن کنجد یا زیتون را هر شب روی ملاج سرتان بمالید . این کار را باید حدود 40 الی 120 شب تکرار کنید.

د) همچنین برای درمان افسردگی سودا شبی یک لیوان عرق بهارنارنج با یک ق مرباخوری فرنجمشک را با کمی عسل میل شود(120 شب)

ه)ارده با شیره انگور هفته ای 4 الی 5  به عنوان وعده صبحانه برای درمان افسردگی سودا عالیست.

چ) برای درمان افسردگی سودا انجیر را  شبی 7 عدد، زیتون 7 عدد صبحها، و مویز روزی 21 عدد مصرف کنید تا نتیجه دهد.

گ) برای درمان افسردگی ناشی از سودا  باید بادام درختی 14 عدد دانه دانه مثل آدامس جویده شود.

خ)فسنجان بادام درختی(نصف بادام +نصف گردو+رب انار)هفته ای 2 الی 3 وعده شام میل شود.

ح)کاهش سردیها مخصوصا سودازاها

نشانه های افسردگی سودا یا سوداوی

از علایم افسردگی ناشی از سودا میتوان به کم خوابی، وسواس درکارها، گوشه گیری، سوداوی بودن مزاج فرد، تیرگی پوست صورت، کابوس های شبانگاه و … اشاره کرد.

بیشتر بدانید : معرفی 7 خوراکی برای درمان افسردگی

درمان افسردگی سودا و درمان افسردگی بلغم

درمان افسردگی بلغم یا درمان افسردگی ناشی از شدت بلغم

الف) برای درمان افسردگی بلغم باید هر شب یک قاشق مرباخوری اسپند با یک استکان آب قورت بدهید. این کار را به مدت 40 روز انجام دهید.

ب) به گزارش اسان طب برای درمان افسردگی بلغم  استشمام عطرگرم مثل یاس، نرگس، محمدی،مریم ،مشک و… مناسب است . شما باید شبها  عطرها را به مدت 40-120 شب جلوی بینی تان بگیرید.

ج)برای درمان افسردگی بلغم  روغن مالی ملاج سرهرشب با روغن سیاه دانه(40 الی 120 شب) هم به شما توصیه می شود.

د)برای درمان افسردگی بلغم  شبی یک لیوان عرق بهارنارنج با یک ق مرباخوری فرنجمشک را با کمی عسل ترکیب کرده و بخورید.

ه)برای درمان افسردگی بلغم  ارده با شیره انگور هفته ای 4 الی 5 وعده صبحانه میل شود.

چ)انجیر شبی 7 عدد،زیتون 7 عدد صبحها،مویز روزی 21 عدد هم برای درمان افسردگی بلغم عالیست.

گ)برای درمان افسردگی بلغم  بادام درختی 14 عدد دانه دانه مثل آدامس جویده شود.

– علائم افسردگی ناشی از خلط بلغم

از علایم افسردگی ناشی از بلغم میتوان به پرخوابی، کابوسهای شبانه، ضعف و بیحالی، بلغم مزاج بودن فرد، زودرنج و بسیار حساس،سفیدی رنگ صورت اشاره کرد.

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از اسان طب درباره درمان افسردگی سودا و درمان افسردگی بلغم در اختیارتان گذاشتیم بهره مند شده باشید.

سعی کنید خودتان افسردگی را از خود دور کنید. همیشه به نقطه سیاه در یک کاغذ خیره نشوید. بلکه جاهای سفید ان را ببینید. به دارایی هایتان فکر کنید ، هیچ وقت خودتان را با کسی مقایسه نکنید و برای رسیدن به اهدافتان فقط تلاش و توکل کنید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35