اثرات شفا بخش موجود در کاکل ذرت

کاکل ذرت یکی از اجزای ذرت است که اکثر ما آن را دور می ریزیم. چون نمی دانیم که چه خواص شگفت انگیزی برای سلامتی ما دارد. مهمترین و بهترین خاصیت ذرت درمان سنگ کلیه است. این بیماری درد بدی دارد، ولی شما میتوانید با جوشانده کاکل ذرت آن را درمان کنید. حتی افراد سالم هم میتوانند گاهی جوشانده کاکل ذرت را برای درمان سنگ کلیه یا جلوگیری از سنگ کلیه میل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید.

خواص کاکل ذرت

خواص کاکل ذرت

کاکل ذرت دارای مواد چربی و یک ماده آلی و همچنین نمکهای پتاس و سیلیس است که در اثر این مواد خاصیت ادرارآور خیلی قوی دارد. کاکل ذرت در تمام مواردی که احتیاج به ترشح ادرار و افزایش آن هست مصرف آن توصیه و تجویز می شود، زیرا جوشاندهٔ کاکل ذرت به هیچ وجه مثانه را تحریک نمی کند. اما دربارهٔ دانه های ذرت باید بگوییم که مغذی است و خاصیت مهم تقویت بدن را دارد و به همین علت است که ذرت را به عنوان غذای اصلی انسان و حیوانات به کار میبرند.و کسانی که دچار کم خونی هستند و یا از بستر بیماری برخاسته اند و دوران نقاهت را می گذرانند و همچنین پیران باید از غذای حاوی ذرت غافل نشوند.با ما در این مقاله از آسان طب همراه باشید.

معالجهٔ آلبومین با کاکل ذرت

سی تا چهل گرم کاکل ذرت را که خشک باشد در یک لیتر آب سرد بریزید و ظرف محتوای آن را روی آتش بگذارید تا به جوش آید و پنج دقیقه بجوشد، بعد پانزده دقیقه آن را دم کنید سپس صاف کرده و هر روز سه تا پنج بار و هر بار نیم فنجان از این جوشانده را بنوشید اثار شفابخش جوشاندهٔ ذرت خیلی زود در اشخاصی که بیماری البومین دارند ظاهرمی شود.

خواص کاکل ذرت

کمخونی را با ذرت معالجه کنید

اشخاصی که دچار کمخونی هستند یک وعده غذای خود را باید از ذرت بو داده که به شکل نقل سفید شکفته می شود و یا فرنی ذرت، ترتیب دهند. غذای ذرت برای اشخاص کمخون، لاغر و یا کسانی که از بستر بیماری برخاسته اند و دوران نقاهت را می گذرانند مفید و مؤثر است.

درمان سنگ کلیه با کاکل ذرت

برای درمان سنگ کلیه باید از جوشاندهٔ کاکل ذرت کمک بگیرید. کسانیکه سنگ کلیه دارند در این مورد باید سی تا چهل گرم جوشاندهٔ کاکل ذرت خشک را در یک لیتر آب سرد بریزند و ظرف محتوای آن را روی آتش بگذارند تا به جوش آید و پنج دقیقه بجوشد، بعد آن را از روی آتش بردارند و پانزده دقیقه به حال خودش بگذارند تا دم بکشد. بعد آن را صاف کنند و هر روز چهار یا پنج بار و هریار نیم فنجان از آن را بنوشند و مطمئن باشند که طبیعی ترین و سالمترین دوای سنگ کلیه را مصرف کرده اند.

معالجهٔ قولنج کلیه با جوشاندهٔ کاکل ذرت 

جوشاندهٔ کاکلهای ذرت به ترتیبی که طرز تهیه و مقدار مصرف آن را در موردسنگ کلیه در بالا شرح دادیم، بحرانهای قولنج کلیوی را تسکین میدهد.

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از مجله پزشکی اسان طب تقدیم تان کردیم بهره کافی را برده باشید.

‫2/5 ‫(1 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35