Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
آیا علت ناتوانی جنسی را می دانید ؟ – مجله آسان طب

آیا علت ناتوانی جنسی را می دانید ؟

علت ناتوانی جنسی مختلف است . از علت ناتوانی جنسی میتوان به هدر دادن احساسات ، رژیم های لاغری ، روش پیشگیری اجباری از بارداری ، عدم آگاهی از مسائل جنسی و … اشاره کرد .  هدر دادن احساسات یکی از انواع  علت ناتوانی جنسی با عدم رعایت موازین شرعی مانند ارتباط بی قید و شرط با نامحرمان ، داد وستد کلامی و عاطفی با غیر از محارم ، عدم کنترل نگاه ، دوستی پسر و دختر قبل ازدواج ، عمل زشت خود ارضایی و …. بعضی جوانان ما را به ضعف جنسی گرفتار کرده است ؛ به طوری که دوران جوانی شان به سستی و کسالت می گذرد و در حقیقت این رفتارها به تخلیه بی رویه انرژی می انجامد .

علت ناتوانی جنسی
علت ناتوانی جنسی

بررسی علت ناتوانی جنسی

ازدیگر علت ناتوانی جنسی می توان به رژیم های لاغری اشاره کرد . رژیم های لاغری به هدف لاغر شدن ، از دیگر عوامل در کاهش نیروی جنسی است ؛ در حالی که به گزارش اسان طب ، اگر به روش طبیعی و درست وزن بدن کم شود نباید به دیگر فعالیت های بدن آسیبی برسد ؛ معمولا افرادی که برای رهایی از چاقی به شیوه های غیر اصولی پناه می برند ، دچار ضعف جنسی هم می شوند .

روش پیشگیری اجباری از بارداری : طبق نظر کارشناسان ، جلوگیری از بچه دار شدن می تواند در فهرست علت ناتوانی جنسی قرار بگیرد ؛ زیرا بهترین لذت زندگی اگر همراه با ترس و استرس باشد ، به مرور زمان به ضعف جنسی کمک می کند .

عدم آگاهی از مسائل جنسی : معلومات سطحی و ناقص و گاهی نیز اشتباه به بروز ضعف جنسی می انجامد . آگاهی و شناخت مسائل جنسی غیر از جنسی است که رمز و رازهای فراوانی دارد . اسلام در مورد بهداشت مسائل جنسی رهنمودهایی بسیار اعجاز آمیز و سالم دارد که به پیشگیری از بیماری های روحی ، روانی و جسمی بسیار کمک می کند .

از دیگر عوامل محرومیت و  علت ناتوانی جنسی می توان به مصرف موادی بی رویه مانند جو و آبجو ، همچنین مواد مخدر ( اعم از سیگار ، و تریاک و……) ، عدم فعالیت ورزشی ، شوک های عصبی ، کم خونی از نوع فقر آهن ، فشارهای کاری و اختلافات فکری – فرهنگی در خانواده ها ، خستگی کاری ، ترس و اضطراب و …. می توان اشاره کرد .

نکته : از بیماری های آلزایمر و قند خون به عنوان کاهش دهنده میل جنسی خصوصا در مردان نام میبرند .

علت ناتوانی جنسی
علت ناتوانی جنسی

 تغذیه ناکافی یا سوء تغذیه از علت ناتوانی جنسی

کاهش میل جنسی با دو عامل مهم جنسی و روحی ایجاد می شود ، علت جسمی آن تغییرات هورمونی است که نسل امروز با روی آوردن به غذاهای رنگانگ و به ظاهر خوشمزه و بدون توجه به محتوای غذاها به آن گرفتار شده ، تیشه به ریشه سلامتی خود می زنند .

عدم توجه به طبیعت و مزاج خویشتن و استفاده از غذاهایی که سردی و خشکی مزاج را ایجاد می کند و متاسفانه ، به زیبایی و با تزیین فریبنده ای در میان غذاها جا خوش کرده اند ، ناتوانی جنسی را تعمیم می دهند واز علت ناتوانی جنسی هستند  ، زیرا از علت های سردی مزاج جنسی استفاده از انواع خوراکی ها با مزاج سرد است .

از آنجایی که میل و احساس جنسی به تولید و ترشح غدد تناسلی بستگی دارد؛ غذاهای امروزی و با افزودنی های شیمیایی و هورمونی از فعالیت غدد جلوگیری می کنند و باین شیوه غلط تغذیه احساس جنسی نیز ضعیف می شود .

جایگزین کردن غذاهایی با مزاج سرد ، عملکرد مرموزانه استکبار جهانی به سرسپردگی صهیونیسم است ، آنها با داشتن اهداف شیطانی به دست کاری ژنتیکی مواد غذایی ( میوه ها و سبزی ها ) پرداخته تا به اهدافی چون تضعیف سلامتی ، کوتاهی قد و دختر زا کردن افراد ، به انقطاع نسل در جهان اسلام و بیماری مسلمانان دست یابند . راهکار های افزایش میل جنسی در مردان  را مطالعه کنید .

منبع :

asanteb.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52