Notice: fwrite(): write of 661 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 43
طرز تهیه بستنی ماست مقوی برای زخم معده – مجله آسان طب

طرز تهیه بستنی ماست مقوی برای زخم معده

طرز تهیه بستنی ماست موضوع این بخش از مجله پزشکی آسان طب است. شما با ماست میتوانید بستنی تهیه کنید. این بستنی علاوه بر طعم خوشمزه و فواید زیادش برای سلامتی، به درمان زخم معده کمک زیادی می کند. سعی کنید حتما این بستنی ماستی خوشمزه را در منزل تهیه کرده و میل کنید.

طرز تهیه بستنی ماست
طرز تهیه بستنی ماست

طرز تهیه بستنی ماست

ما در این مقاله از مجله پزشکی آسان طب شما را با یک بستنی ماست مقوی برای زخم معده آشنا میسازیم. این دسر خوشمزه در زمان کوتاهی و با موادی در دسترس قابل تهیه است.

برای 4 نفر

مدت تهیه: ۱۰ دقیقه

مدت پخت: ۲۰ دقیقه

طرز تهیه بستنی ماست
طرز تهیه بستنی ماست

مواد لازم برای تهیه بستنی ماست

40 گرم زغال اختهٔ تازه

۵۰ میلی گرم آب سیب

۱۵۰ گرم گیلاس بدون هسته و نصف شده

۱۵۰ گرم توت آبی (بلوبری) یا توت سیاه

برای تزئین بستنی ماستی

روغن گیاهی

4 قاشق غذاخوری جو پوست کنده

100گرم مغز بادام

1 قاشق غذاخوری عسل رقیق

450 گرم ماست طبیعی (پروبیوتیک)

طرز تهیه بستنی ماست خوشمزه

۱- فر را روی ۱۹۰ تا ۱۸۰ درجه گرم کنید.

۲- زغال اخته ها را درون ظرفی بریزید و آب سیب را به آن اضافه کنید و به آهستگی بجوشانید تا زغال اخته ها بپزند. سپس ظرف را از روی اجاق بردارید و بگذارید تا سرد شود. بعد از سرد شدن، گیلاس و توت سیاه را به آن اضافه کنید و هم بزنید.

۳- جو و مغز بادام را روی سینی فر پخش کنید و کمی روغن روی آنها بپاشید و حدود ۱۰ دقیقه دورن فر بگذارید تا طلایی رنگ شوند. سپس یک قاشق چایخوری عسل روی آنها بریزید و حدود ۹ دقیقه دوباره درون فر بگذارید. سینی را بیرون بیاورید و … بگذارید خنک شود.

4- ۱ تا ۲ قاشق چایخوری عسل را به ماست اضافه کنید که میزان شیرینی آن به دلخواه شما است. وقتی جو و مغز بادام به اندازه کافی سرد شدند، آنها را کاملاً خرد کنید. (میتوانید از خردکن برقی استفاده کنید.)

۵- در یک ظرف بزرگ یا لیوانهای بستنی خوری ابتدا مخلوط ماست و عسل رقیق را بریزید و بعد میوه ها را اضافه کنید و مخلوط جو و مغز بادام را روی آنها بپاشید و برای صبحانه، ناهار سبک یا دسر میل نمایید.

بستنی ماست مقوی برای زخم معده حاوی ۳۹۱ کالری، ۱۶ گرم پروتئین، ۱۹ گرم چربی، ۳ گرم چربی اشباع شده، ۳ گرم کربوهیدرات، ۳۰ گرم قند، : گرم فیبر و ۰/۲۷ گرم نمک است.

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از مجله پزشکی آسان طب درباره طرز تهیه بستنی ماست برای درمان زخم معده تقدیم تان کردیم بهره کافی را برده باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه ی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/magasante...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/magasanteb/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35